گروه : اخبار آموزش و پرورش
- نویسنده : مدیر مسئول
- 22 اردیبهشت 1400
- کد خبر 4359
- 386 بازدید
- دیدگاهها برای ضرورت داشتن برنامه مدون و نقشه راه برای اجرای مفاد شیوه نامه مراکز یادگیری محلی بسته هستند
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در جلسه مدیران مراکز یادگیری محلی غیر دولتی و موسسین طرف قرارداد که در محل سالن جلسات معاونت سوادآموزی تشکیل گردید، گفت: داشتن برنامه مدون و نقشه راه برای اجرای مفاد شیوه نامه مراکز یادگیری محلی، ضروری است ومهمترین نقش مراکز یادگیری محلی آموزش حرفه و مهارت همراه با سوادآموزی می باشد.
معاون سواد آموزی استان داشتن تجربه و شناخت فعالیت های سواد آموزی ،علاقمندی ،وقت گذاری وانجام وپیگیری مسئولانه امور را از ویژگی های مدیران مراکز دانست و افزود: آموزش مهارتهای اساسی زندگی و حرفه آموزی باید همراه با آموزش سواد به مخاطبین باشد و پیوست قوی آموزش سوادآموزی مورد توجه قرار گیرد .
معاون سواد آموزی استان با بیان اینکه ایجاد ارتباط مستمرومنظم با مخاطبین اعم از سوادآموزان و آموزش دهندگان از وظایف اصلی مدیران مراکز یادگیری محلی است، گفت: باید اثرات عملکرد مراکز در پیشرفت و رشد خانواده سواد آموزان مشهود و محسوس باشد.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به این که داشتن برنامه ریزی دقیق و اشراف ونظارت بر وضعیت عملکردی و آماری کلاسها و سواد آموزان ضرورت دارد، و افزود: برای کسب توفیقات مراکز با جلب مشارکت دستگاههای دولتی و غیر دولتی وخیرین وتعاونی ها برای مشارکت در برنامهها باید استفاده کرد.
قاسمی نیا راه اندازی مراکز یادگیری محلی ویژه مردان را بسیار حایز اهمیت بیان کرد و گفت : باید در شناسایی و انتخاب آموزش دهندگان و سوادآموزان مراکز یادگیری محلی دقت شود و در پیگیری و نظارت و نوآوری و حل مشکلات و رفع موانع پیشرفت فعالیتهای مراکز یادگیری محلی تلاش گردد.
معاون سواد آموزی استان داشتن تجربه و شناخت فعالیت های سواد آموزی ،علاقمندی ،وقت گذاری وانجام وپیگیری مسئولانه امور را از ویژگی های مدیران مراکز دانست و افزود: آموزش مهارتهای اساسی زندگی و حرفه آموزی باید همراه با آموزش سواد به مخاطبین باشد و پیوست قوی آموزش سوادآموزی مورد توجه قرار گیرد .
معاون سواد آموزی استان با بیان اینکه ایجاد ارتباط مستمرومنظم با مخاطبین اعم از سوادآموزان و آموزش دهندگان از وظایف اصلی مدیران مراکز یادگیری محلی است، گفت: باید اثرات عملکرد مراکز در پیشرفت و رشد خانواده سواد آموزان مشهود و محسوس باشد.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به این که داشتن برنامه ریزی دقیق و اشراف ونظارت بر وضعیت عملکردی و آماری کلاسها و سواد آموزان ضرورت دارد، و افزود: برای کسب توفیقات مراکز با جلب مشارکت دستگاههای دولتی و غیر دولتی وخیرین وتعاونی ها برای مشارکت در برنامهها باید استفاده کرد.
قاسمی نیا راه اندازی مراکز یادگیری محلی ویژه مردان را بسیار حایز اهمیت بیان کرد و گفت : باید در شناسایی و انتخاب آموزش دهندگان و سوادآموزان مراکز یادگیری محلی دقت شود و در پیگیری و نظارت و نوآوری و حل مشکلات و رفع موانع پیشرفت فعالیتهای مراکز یادگیری محلی تلاش گردد.
https://qomgoya.ir/?p=4359