×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی ۶۷ مدد جوی بی سواد و کم سواد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲

حجت الاسلام و المسلمین محمد طه مهری مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با غلامرضا رضایی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش و روسای ادارت این معاونت ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، کمیته امداد و آموزش و پرورش را دارای اشتراکات فراوان برشمرد.

 

وی اظهار داشت: این دو نهاد که وجودشان از ابتدای انقلاب ثمرات فروانی برای کشور عزیزمان داشته است، محصول اندیشه والا و ژرف معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده و به فرمان ایشان بنا نهاده شده اند.

 

مهری در ادامه با برشمردن اشترکات دو دستگاه، اظهار داشت : کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به دنبال رفع فقر مالی و نهضت سوادآموزی به دنبال زدودن فقر فکری و فرهنگی می باشند و خدمات و ثمرات بیش از چهار دهه این دو نهاد، بیانگر عزم راسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی و رفع محرومیت از جامعه است.

 

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) سواد را یک نیاز همیشگی برای جامعه زنده و پویا دانست و خاطرنشان کرد: مفهوم سواد در قرن گذشته، تغییرات بسیاری کرده است و مطابق تازه ترین تعریف جهانی، باسواد کسی است که بتواند از خوانده‌ها و دانسته‌های خود تغییری در زندگی خود ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه قریب به ۷۰۰۰ نفر دانش آموز در استان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) هستند، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۷ مدد جوی بی سواد و کم سواد علاقمند به آموختن، شناسایی شده اند.

 

مهری با تاکید بر تعامل بیش از پیش کمیته امداد با آموزش و پرورش و معاونت سوادآموزی، تصریح کرد شناسایی مددجویان بی سواد و کم سواد تا پایان آذرماه رشد بیشتری خواهد یافت و اطلاعات دریافت شده ، جهت آغاز فرآیند کلاسگذاری و آموزش در اختیار معاونت سوادآموزی قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است در پایان این نشست که با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و روسای ادارات معاونت سوادآموزی استان همراه بود، از کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به پاس تعامل و همراهی با طرح های آموزش و پرورش، توسط معاون سوادآموزی استان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights