- نویسنده : مدیر مسئول
- 31 مرداد 1401
- کد خبر 11835
- 325 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
محمد رضا قاسمی نیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف شیوه نامه طرح سوادآموزی مدرسه محور و آیین نامه اجرایی مدارس این برنامه عملیاتی تهیه وتدوین شده است.
وی افزود: ظرفیت مدارس، مهم ترین درگاه انجام فعالیت های سوادآموزی بااستفاده از تمام منابع وامکانات سخت افزاری ونرم افزاری به حساب می آید.
معاون سواد آموزی قم تصریح کرد: عناوین ۶۸ گانه دربرنامه عملیاتی فعالیت های سوادآموزی ازستادتاصف تعیین گرده که اگربه درستی وبه موقع به کارگرفته شونددرمسیررشدوارتقای سطح باسوادی استان نقشی موثر دارند.
قاسمی نیا گفت: در این برنامه عملیاتی برای تمام اجزاوارکان مدرسه وادارات آموزش وپرورش سهمی اختصاص وتعریف شده که درجای خودوبه نوبه خودمی توانندپیشبرنده به سوی اهداف وتحقق سیاست های سال جاری قرارگیرند.
وی افزود: باتوجه به مفادسندتحول بنیادین آموزش وپرورش که مدرسه راکانون فرهنگی تربیتی وآموزشی محله شناخته است وباعنایت به آیین نامه اجرایی مدارس بهره گیری ازظرفیت هاوقابلیت های مدرسه درشتاب بخشی به سوادآموزی کمک شایانی خواهدداشت .و مدیران مدارس جایگاه راهبری وفرماندهی دارند.
معاون نهضت سواد آموزی قم افزود: همه واحدهای آموزشی پایگاه عرضه خدمات سوادآموزی و فرایند شناسایی، جذب، اطلاع رسانی وفرهنگ سازی ،ثبت نام و آموزش ونگهداشت بی سوادان و کم سوادان درگستره جغرافیایی مدرسه هستند.
https://qomgoya.ir/?p=11835