×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب رتبه یک توانگری بیمه دی با ضریب ۲۴۱ درصد 

 

سید محمود حمیدی سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم در نشست خبری گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه دی، با اشاره به شمار شعب ونمایندگان این شرکت در سطح کشور بیان کرد: بیمه دی در کشور با ۴۸ شعبه بیش از هزار و ۳۰۰ نماینده و کارگزار فعال دار که سهم استان قم از این رقم ۱۰ نماینده فعال است که خدمات ارائه می کنند.

وی، شبکه فروش بیمه دی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این شبکه در طرح جبران که به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص دارد همکاری دارند و اسناد درمانی ایشان را جمع آوری و به شبکه تخصصی جبران به صورت روزانه تحویل می دهند.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم همچنین با تاکید براینکه کارکنان بیمه دی با سرلوحه قرار دادن ارزش های سازمانی،شفافیت،حرفه ای گری، مسئولیت پذیری و پاسخ گویی را در فعالیت خود مد نظر قرار می دهند، گفت: برهمین اساس روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره تماس ۱۶۷۱ تمامی بیمه شدگان می توانند تماس بگیرند و مدیران ستادی پاسخگوی مشکلات ایشان هستند وهمچنین در شعب هم به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می شود و به صورت حضوری پاسخگوی مسائل و مشکلات مربوط به بیمه دی انجام می شود.

وی با اشاره به مأموریتی که در بیمه دی همه کارکنان و کارمندان ملزم به رعایت آن هستند، گفت: این شرکت بیمه ای در برابر مشتریان و بیمه گذاران خودش را متعهد به برخورد محترمانه، مشاوره صادقانه و ارزیابی منصفانه به همراه ارائه خدمات به نسبت نیاز مشتری می داند.

حمیدی ادامه داد: براساس ارزیابی های بیمه مرکزی ایران شرکت بیمه دی افتخار دارد که جزء ۵ شرکت نخست صنعت بیمه در سطح کشور است و در طول ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۰ هزار میلیاردریال فروش داشته باشد که رقم ذکر شده عددقابل توجهی در صنعت بیمه به شمار می رود.

وی همچنین از افزایش سرمایه شرکت بیمه دی در راستای برندینگ سازی در صنعت بیمه خبر داد و گفت: این شرکت بیمه ای سرمایه خود را از ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش داده است.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم ادامه داد: براساس هدف گذاری های انجام شده در تلاش هستیم این رقم را سال آینده به ۲هزار میلیارد ریال برسانیم که این موضوع براساس توانگری در صنعت بیمه از نکات بسیار حائز اهمیت محسوب می شود.

وی یکی از افتخارات بیمه دی را کسب رتبه یک توانگری در صنعت بیمه با ضریب ۲۴۱ درصد ذکر کرد و گفت : آنچه در این موضوع بیش از پیش مورد اهمیت است ضریب بالای ۱۰۰ درصد توانگری شرکت بیمه دی در بین سایر شرکت های بیمه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights