×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث بزرگترین فودکورت ایران در مجتمع امین قم

علی موحدی مدیر مجتمع تجاری امین قم با بیان اینکه این مجتمع گام به گام در مسیر تکمیل و نهایی شدن پیش می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر طبقات منفی یک و منفی دو بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبقات همکف پایین و همکف بالا کاملا آماده شده‌اند.
وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص طبقات سوم و چهارم این مجتمع اشاره کرد و افزود: در بخشی از طبقه چهارم این مجتمع در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع فودکورتی متفاوت با آنچه تاکنون شاهد بوده‌ایم راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر مجتمع تجاری امین قم گفت: قراردادهای راه‌اندازی کامل این فوت کورت مراحل نهایی خود را طی می‌کند و پیمانکار نیز از بین شرکت‌های برتر در حال انتخاب است.
وی خاطرنشان کرد: این فودکورت با یک طراحی ویژه و منحصر به فرد راه‌اندازی خواهد شد به طوری که قرار است رستوران‌های برند داخل و خارج از استان در این فود کورت مستقر شوند.
موحدی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است که در این فود کورت تنوع گسترده‌ای از غذاهای سنتی ایرانی، فست فود و همچنین غذاهای کشورهای دیگر ارائه شود، خاطرنشان کرد: هشت لاین آسانسور و دسترسی‌های مستقیم برای این فودکورت در نظر گرفته شده است.
مجتمع تجاری امین واقع در بلوار امین، در ۹ طبقه فضایی مطلوب را برای فعالیت‌های تجاری مهیا کرده است؛ این مجتمع به صورت رسمی از اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights