×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
متولیان فرهنگ وهنر از جشنواره نماز و نیایش حمایت کنند

سعید ایلانلو در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره ملی نماز و نیاش به روایت دوربین، اظهارداشت: دبیرخانه دائمی جشنواره ملی نماز و نیایش از ابتکارات مسئولان قم است و این شهر پتانسیل آن را دارد که دبیرخانه دائمی جشنواره در قم ایجاد شود.

وی گفت: جشنواره ملی نماز و نیایش در سه بخش فیلمنامه، عکس و مستند برای نهمین بار در قم درحال برگزاری است و حدود یکهزار اثر در سه بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد: مسئولان استان قم به عنوان پایگاه مذهبی و خاستگاه انقلاب رسالتی بر دوش دارند که یکی از آن برگزاری جشنواره‌های آیینی است.

رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهارداشت: نماز رکن اساسی دین ما محسوب می شود و برپایی هرچه باشکوه‌تر جشنواره نماز و نیایش نیازمند این است که منابع ملی و استانی بیشتری برای برپایی این رویداد مهم اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به نماز و نیایش توجه بیشتر شود طبق منویات مقام معظم رهبری باید با زبان هنر به نمایش درآید تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همه ارگان ها موسساتی که در زمینه فرهنگ به خصوص فرهنگ اسلامی و به طور خاص نماز فعالیت می‌کنند پای کار باشند و تعامل بیشتری شکل گیرد و با ایجاد دبیرخانه دائمی، در طول دو سال تا برگزاری جشنواره دهم همکاری وبرنامه‌ریزی مستمر باشد و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارگان‌های ذیربط حمایت و برنامه‌ریزی منسجم‌تری انجام شود

مشاور اجرایی نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین اظهارکرد: یکی از اهداف اصلی جشنواره ترویج نماز و نیایش است که با تعامل بیشتر می‌توان به این اهداف دست یافت.

وی عنوان کرد: اگر ارتباط و وحدت بیشتری ایجاد و حق مطلب ادا شود، منجر به خروجی بهتر می‌شود؛ به عنوان مثال زمانی خروجی خوبی خواهیم داشت که فیلم‌های منتخب در مکان‌های مختلف و در فضای مجازی و صداو سیما اکران شود، فیلمنامه‌های برگزیده تولید و عکس‌های برگزیده در جاهای مختلف استفاده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights