×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از عوامل تولید سمفونی خط شکنان تقدیر شد

این مراسم که در محل موسسه «کمک به توسعه فرهنگ و هنر» در تهران برگزار شد، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) طی سخنانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انتقال پیام شهدا با زبان هنر، تولید آثار هنری برجسته نظیر شعر، موسیقی، سرود، نمایش و … را از جمله برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان قم در راستای انتقال پیام ایستادگی شهدا برای حفظ اسلام با جهاد و ولایتمداری این دلیرمردان ذکر کرد.

همچنین سردار محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و سید محمدرضا مصطفوی مشاور و دستیار رئیس ستاد کنگره در سخنانی با تقدیر از سازندگان سمفونی خط شکنان، بر لزوم اجرای مجدد اثر در هفته دفاع مقدس و ضبط مناسب آن و نیز ساخت آثار مشابه تاکید کردند.

در پایان این مراسم از آقایان افضلی تهیه کننده اثر، نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران، استاد عبدی خالق اثر سمفونی، صهبایی رهبر ارکستر، سالم مدیر عامل بنیاد رودکی، استاد علی ترابی و دیگر دستاندرکاران اثر، با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شد.

 

سمفونی خط شکنان به سفارش ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تهیه و اخیرا در تالار وحدت تهران با استقبال بسیار خوب اهالی هنر و مردم عزیز و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights