×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جام شهدای رسانه

ابراهیم سانی خانی صبح امروز چهارشنبه هفتم دی ماه در جلسه با مدیر خانه مطبوعات استان قم و هیئت مدیره شرکت یاران کریمه، توجه به نیازها و مطالبات خبرنگاران را به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه ضروری دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در راستای اهداف و وظایف خود از برگزاری جام شهدای رسانه در استان استقبال می‌کند و هرگونه حمایت و همکاری لازم را انجام خواهد داد.
وی همکاری متقابل رسانه ها و هیئت های ورزشی در جهت انعکاس فعالیت‌ها، مشکلات و موفقیت های ورزشی استان را نسبتا مطلوب دانست و ضمن تاکید بر توسعه بیشتر این ارتباط گفت: ما از هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تحلیل منطقی و سازنده در موضوع ورزش و جوانان استان استقبال می‌کنیم.
سانی خانی برگزاری مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور را در قم، اقدامی مناسب و ابتکاری دانست و گفت مانند دیگر رقابت‌های کشوری که به میزبانی هیئت های ورزشی قم برگزار می‌شود از این مسابقات نیز با در اختیار قرار دادن امکانات و اماکن ورزشی حمایت می‌کنیم.
گفتنی است اولین دوره جام شهدای رسانه در رشته فوتسال بهمن ماه امسال با حضور تیم‌های خانه مطبوعات استانها به میزبانی خانه مطبوعات استان قم و توسط شرکت یاران کریمه برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights