×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 21 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش قم گویا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یاسین حسین‌آبادی در نشست مجازی “شهر انتظار شهروند منتظر” که با حضور معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ها و فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران را در سه بخش برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل پویش به عشق مهدی هواداریم، جشن‌های دهه مهدویت و رویداد بزرگ نیمه شعبان است.
وی درباره رویداد نیمه شعبان ابراز کرد: ویژه‌برنامه‌ای ۳۶ ساعته از ساعت ۱۶ روز ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۲ روز ۲۷ اسفند مصادف با روز میلاد امام زمان (عج) به‌صورت مستمر در قالب سخنرانی، مدیحه‌سرایی توسط ذاکرین اهل‌بیت (ع) ، گلریزان، برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان، نورافشانی و… انجام خواهد شد.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برنامه‌های مختلفی هم در دهه مهدویت از ۱۷ اسفند تا ۲۷ اسفند در سه نوبت صبح، عصر و شب در قالب برگزاری همایش‌ها، محافل علمی، رویدادهای هنری و جشن‌هایی با حضور زائران ایرانی و غیرایرانی در این دهه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی پویش «هواداریم» گفت: اعتقاد داریم اگر جامعه اسلامی بخواهد به شهر طراز در موضوع انتظار برسد این کار جز با ایجاد همدلی بین شهروندان صورت نمی‌گیرد و اگر بخواهیم شهری منتظر داشته باشیم باید ارتباطات بین مردم به‌گونه‌ای باشد که همدلی به خاطر امام زمان(عج) در آن عینیت یابد و همه به خاطر امام زمان (عج) هوای همدیگر را داشته باشند.
حسین‌آبادی با تأکید بر اینکه به «عشق مهدی هواداریم» جهاد تبیین ایثار، همدلی، خوبی‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایرانیان است، گفت: معتقدیم اگر به عشق امام زمان(عج) گره از کار مردم باز کنیم می‌توانیم بگوییم منتظر حضرت هستیم و فرهنگ هواداریم می‌تواند با فضاسازی خوب شهرداری‌ها به جریانی در راستای حرکت به سمت ظهور تبدیل شود.
وی در پایان ضمن دعوت از شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران برای عملیاتی کردن این پویش در سطح کشور خاطرنشان کرد: قرار است تا ۱۵ اسفندماه بسته‌ای شامل محصولات صوتی، تصویری، طرح‌های آماده در قالب بنر و پوستر و همچنین موشن گرافیک و فیلم‌های تبلیغاتی نیز تهیه و تنظیم بشود و در اختیار شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران قرار گیرد که به‌صورت یک اکران مشترک تبلیغاتی این موضوع در تمامی شهرهای کلان‌شهرها اجرا و عملیاتی گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights