×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اهدای ۷۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مستعد تحصیل در قم

 

منوچهر دهشیری مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام درجلسه ای که باحضور « مهدی قربانی کرم» مسول بنیاد علوی . قاسمی نیا معاون مدیر کل آموزش وپرورش.صالحی نماینده کمیته امداد .خیرین درمان و اعضاء شورای راهبردی موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) ، اظهار کرد: این موسسه مردم نهاد در جهت حمایت و ساماندهی دانش آموزان مستعد تحصیلی که در خطرترک تحصیل یا بازمانده از تحصیل هستند تشکیل شده است.

وی افزود: این موسسه با۲۳شعبه درکشور بیش از۷۵۰۰دانش آموز را حمایت میکند دارالاکرام شعبه قم با سابقه ۹ ساله خود موفق شده ۷۲۰ دانش آموز و۲۶ دانشجو رابه عضویت خود دراورد وضمن پرداخت بورسیه تحصیلی ماهیانه ازخدمات مددکاری.آموزشی . بهداشت ودرمان. اشتغالزایی ومعیشت بهرمند شوند

 

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس ۷۵۰ بسته لوازم تحریر، نوشت افزار و کیف و کفش به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان باکمک خیرین نیک اندیش تهیه گردید و به دانش آموزان و دانشجویان عضو موسسه اهدا می شود.

دهشیری با بیان اینکه ما باتوزیع صدقات مخالف هستیم، تأکید کرد: هدف ما استعدادیابی و توانمندسازی دانش آموزان و مادران است تا بتوانیم آنها را از چرخه فقر خارج کنیم.

 

وی بیان داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی و اشتغال‌زایی یکی از سیاست های مؤسسه خیریه دارالاکرام می‌باشد، تمام سعی و تلاش خود را برای اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار بکار گرفته ایم بطوریکه در شش ماهه امسال جهت دریافت ۹۰مورد وام بدون بهره اقدام شده وبه موسسه همیار معرفی شده و نزدیک و۳۰مورد اشتغال هم ایجاد شده است

 

دهشیری گفت: دارالاکرام یک سازمان مردم نهاد غیردولتی است که از وزارت کشور مجوز گرفته و منابع مالی این موسسه از طریق خیرین دریافت و به صورت شفاف گزارش داده می‌شود. ما افتخار می‌کنیم با کمک ۱۶۰ نفر همیار در بخش مددکاری آموزشی، اشتغال زایی. درمانی و فرهنگی به صورت رایگان به دانش آموزان و خانواده آنها خدمات ارائه می شود.

 

وی در پایان با قدردانی از همیاران و بانیان گفت: به اطلاع می‌رساند این موسسه آمادگی دارد دانش آموزان مستعد تحصیلی و فاقد سرپرست استان قم که درخطر ترک تحصیل هستند را شناسایی وپذیرش کند. لذا، جهت معرفی همیار آموزشی .درمانی و حمایت از تحصیل آنان به سایت دارالاکرام شعبه قم و نرم افزار به (مهربانی) مراجعه فرمایید

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت معرفی دانش آموز، همیارآموزشی، درمانی، معیشتی و حامی جهت حمایت از دانش آموزان با مراجعه به سامانه(www.bemehrbani.com)(به مهربانی) وتلفن های ۰۲۵۳۲۹۰۱۹۸۵و۰۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸ و پیامک ۵۰۰۰۱۲۸۸۴ تماس گرفته و یا به آدرس بلوار جمهوری اسلامی کوچه ۳۰پلاک ۷۳ مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights