×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

با پیشنهاد ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر مدیریت شهری قم و دستور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم، تمامی سرویس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم برای حضور شهروندان در جشن بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کاملا رایگان خواهد بود.

 

این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری قم با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی و مشارکت در برگزاری باشکوه مجموعه برنامه‌ها و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسهیل حضور مردم مومن و انقلابی قم در جشن بزرگ ملت ایران به انجام خواهد رسید‌.

 

بر اساس این گزارش، سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی از صبح روز شنبه ۲۲ بهمن ماه در خطوط منتهی به مسیر راهپیمایی اعلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آغاز خواهد شد.

 

همچنین پس از پایان راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردمی در میدان بزرگ آستانه نیز سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی به مبادی خطوط مختلف انجام خواهد پذیرفت.

 

علی نیک مدیر عامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم نیز از آماده‌باش کامل ناوگان اتوبوس‌رانی برای خدمات‌رسانی به مردم در روز شنبه ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت شهروندان پس از اتمام مراسم راهپیمایی و تجمع نیز سرویس‌دهی به‌صورت رایگان و استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهر انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights