×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در ادامه دیدار هفته گذشته مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وگفتگو پیرامون همکاری در جهت ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان به همراه جمعی از کارشناسان و با هدف انجام بررسی های کارشناسی، از این مرکز بازدید کرد.
مهدی توکلیان در جریان این بازدید گفت: ایجاد کتابخانه در پردیسان، مدت هاست که یکی از مطالبات مردم و مجموعه مدیریت شهری و استانی است و با توجه به طولانی بودن زمان ساخت کتابخانه، راه حل کوتاه مدت، ایجاد یک پایگاه اصلی در پردیسان و استفاده از کتابخانه سیار و پیک کتاب برای استفاده مردم این منطقه است.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم افزود: همچنین در این زمینه می توان از ظرفیت نیرو های بسیج استان در جهت تسهیل دسترسی مردم به کتاب استفاده کرد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیر دغدغه مند و اهل فرهنگ این مجموعه، قرار بر این شد که پس از بازدید های کارشناسی، بخشی از ساختمان این مجموعه به عنوان کتابخانه عمومی و محلی برای ارائه خدمات به مردم پردیسان مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با ابراز خرسندی از همکاری مشترک دو نهاد، عنوان کرد: فعالیت های کانون سال هاست که کتاب محور بوده و هم‌راستایی فعالیت های ما و نهاد کتابخانه ها می تواند زمینه ساز هم افزایی و فعالیت های مشترک فرهنگی موثری در منطقه پردیسان باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights