×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار جمعی از مدیران رسانه‌های قم با فرماندهان انتظامی استان

در این دیدارها که صبح امروز صورت گرفت، سیده ام البنین میرهادی مدیر مسئول هفته نامه راه ثروت و پایگاه خبری کیمیای سخن و سرپرست روزنامه ایران در قم، میرابوالحسن میرهادی، مدیر مسئول هفته نام عصر ثروت و پایگاه خبری ثروت ایرانی، جلال بیطرفان مدیر مسئول پایگاه خبری سالاریه، مهدی جنتی مدیر مسئول هفته نامه افق ملی و پایگاه خبری قم گویا، صدرالدین فلاح مدیر مسئول پایگاه‌های خبری دیدار قم و پژواک اقتصاد و سید حسین میرهادی سرپرست روزنامه‌های سراسری عصر اقتصاد و جمله در قم با سرهنگ محمدرضا فرح‌بخش معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ فرامرزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محور اصلی این دیدارها، تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های معاونت‌ها و بخش‌های مختلف انتظامی قم در تامین امنیت و برقراری نظم در سطح شهر و استان بود.

مدیران رسانه‌های مذکور در این گفت‌وگوها بر ضرورت اطلاع‌رسانی بیشتر نسبت به فعالیت واحدهای مختلف نیروی انتظامی استان تاکید و برای توسعه این همکاری‌ها اعلام آمادگی کردند.

سرهنگ فرح‌بخش، سرهنگ فرامرزی و سرهنگ صدفی نیز ضمن تشکر از این اعلام آمادگی و حضور مدیران رسانه‌ها در مجموعه نیروی انتظامی، خواستار افزایش تعامل و همکاری با مطبوعات، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های رسمی استان شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights