×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات مسکن ملی در ۲۷ شهر مازندران آغاز شده است

محمد نظری در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سهمیه استان را طی چهار را ۱۵۵ هزار واحد ذکر کرد و گفت: زمین‌های خوبی در استان شناسایی شد و عملیات اجرای طرح در ۲۷ شهر استان شروع شده است.

 

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۳۰۰ هکتار از اراضی به آماده سازی نیاز داشتند که با اجرای تفاهمنامه، مؤسسه وابسته به بسیج به کمک ما آمدند تا آماده سازی اراضی صورت گیرد و قطعات تفکیکی در اختیار سازندگان قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در سال جاری ۳۸ هزار و ۵۰۰۰ واحد مسکن ملی در قالب بازآفرینی، خودمالکی، مسکن روستایی احداث می‌شود و تاکنون طی سه مرحله ۱۱۷ هزار نفر ثبت نام کردند که ۲۳ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

 

نظری با بیان اینکه بیشتر در غرب استان مشکل تهیه زمین داریم، گفت: در حال پیگیری هستیم تا مشکل تهیه زمین در این مناطق حل شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاکنون هزار و ۵۹ هکتار زمین مورد نیاز تهیه و تحویل شده است ولی در توزیع در غرب استان کمترین سهم استان را داریم.

 

وی ادامه داد: طبق قانون جهش تولید ساخت وساز در اراضی درجه یک و دو و دارای پوشش جنگلی ممنوع است، بنابراین اراضی نیاز داریم که از نوع درجه سه به بالا باشد و اخیراً با اوقاف نیز تفاهمنامه ای منعقد کردیم تا از اراضی آنها نیز به صورت مشارکتی بهره گیری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights