×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بهاری مدیر این دفتر، با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح شهید بیاضی‌زاده با هدف حمایت از استعدادهای مدیریتی، فقهی و پژوهشی با رویکرد حل مساله، در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از شناسایی افراد، ۲۲۰ نفر از طلاب واجد شرایط، در سال جاری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی توانمندسازی در استعداد مدیریت، تفقه و پژوهش را بخشی از نیازهای جامعه، نظام و حوزه‌های علمیه دانست و افزود: باید در سطوح مختلفِ نخبگانی، افراد دارای صلاحیت، شناسایی، حمایت، توانمندسازی و در نهایت برای به کار‌گیری، به مراکز هدف معرفی شوند.

مدیر دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، رسیدگی و حمایت از استعدادها را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد و با بیان اینکه تغییر در امورات مختلف، منوط به پرورش و حمایت از مستعدین در هر عرصه است گفت: رفع دغدغه‌های نخبگان برای دستیابی به اهداف بلندِ نظام، جزء برنامه ما در طرح شهید بیاضی‌زاده است.

وی با تاکید بر ضررت حمایت و هدایت نخبگان به سمت افزایش بهره‌وری و پرورش استعدادهای آنان و جلوگیری از امور غیر لازم، افزود: روشن است برخی از اهداف ما با حمایتِ یکساله از نخبگان حوزوی محقق نمی‌شود و باید این طرح در سال‌های آتی هم استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهاری استعدادیابی در ضمن شناساییِ افراد را جزء برنامه‌های طرح شهید بیاضی‌زاده دانست و گفت: در دوره جدیدِ طرح، شاخه‌ی استعدادهای مدیریتی نیز اضافه شده و این شناسایی از طریق فراخوان عمومی و لیست پیشنهادی سازمان‌ها و نهادهای همسو، انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه طرح شهید بیاضی‌زاده مورد حمایت بزرگان حوزه بخصوص بعضی از اعضای محترم شورای عالی و مدیر محترم حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله اعرافی بوده و هست، گفت: این طرح در حقیقت، گامی در راستای اهداف بلند حوزه‌های علمیه و انقلاب، جهت تامین نیروی انسانی نخبه برای سطوح مختلف نظام خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights