×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 21 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش قم گویا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، جلسه کیفیت پست استان به منظور بررسی و تحلیل سنجه های کیفی با حضور مدیرکل و اعضای کمیته کیفیت برگزار گردید که در ابتدای جلسه دبیر کمیته کیفیت، با ارائه گزارش کاملی، تشریح سنجه های کیفی و بیان نقاط ضعف آن، مواردی که منجر به کسب امتیازات از دست رفته می گردد را عنوان نمود.
ابوالفضل باقری منش در ادامه، کیفیت را به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های  جلب رضایت مندی مشتریان خواند و گفت: توجه و اهتمام بیشتر روسای ادارات، کارشناسان و مسئولین سنجه ها در کسب امتیازات لازم در شاخصی های کیفی اهمیت بسیاری دارد و دستیابی به کیفیت مطلوب مشروط به برنامه ریزی مناسب، نظارت های مستمر و تحلیل های دوره ای است.
وی همچنین به اهمیت توزیع مرسولات کلان کشوری و تاثیر گذاری آن درسنجه های کیفی  اشاره کرد و گفت: توزیع به موقع و تعیین تکلیف مرسولات باید در دستور کار کارکنان اداره پست قرار گیرد و کارکنان صاحب سنجه در صورت کسب امتیاز لازم در سنجه های کیفی مورد تشویق قرار گیرند.
باقری منش در ادامه مباحث بازبینی مجدد صورتجلسات بی ترتیبی به منظور آسیب شاسی و رفع مشکلات موجود را خواهان شد و در ادامه این جلسه استفاده حداکثری از دستگاه های Mpose ، رفع عیوب دستگاه های مشکل دار و تجهیز کردن مسئولین توزیع مرسولات روستائی به دستگاه های ذکرشده مقرر گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


Verified by MonsterInsights