- نویسنده : مدیر مسئول
- 29 مهر 1400
- کد خبر 6687
- 263 بازدید
- دیدگاهها برای اداره کل پست استان قم از مشتریان طلایی خود تجلیل کرد بسته هستند
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش قم گویا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، این مراسم با هدف ایجاد تعامل دوسویه و موثر بین این اداره کل و مشتریان، درک نیازها و خواستههای آنان و تجلیل از عملکرد ایشان در سالن جلسات اداره کل پست برپا شد.
در این مراسم ابوالفضل باقری منش، مدیرکل پست استان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین اظهار نمود کار پست از پرزحمت ترین و سخت ترین مشاغل در نظام اداری است.
وی در ادامه به نقش و جایگاه پست در دوران شیوع کرونا پرداخت و افزود: شرکت ملی پست با شیوع کوید۱۹ از اواخر سال ۱۳۹۸ تا کنون در لیست مشاغلی قرار گرفت که بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه داد و کار پست از ابتدای شیوع این ویروس چند برابر شد.
مدیرکل پست استان افزود: تاکنون تعداد زیادی از کارکنان پست به این ویروس مبتلا شده اند و ناگزیر به قرنطینه و استراحت می شدند که با توجه به افزایش زیاد حجم کار و عدم امکان واگذاری کار به نیروی خارج از شرکت، باعث فشار کاری مضاعف می گردید که با کمک خدا و غیرت همکاران پست خوشبختانه توانسته ایم به نحو شایسته خدمات را ارائه دهیم.
وی تصریح کرد، با توجه به اینکه پست همواره امین مردم بوده است و امانتداری از اشعار اصلی پست است، در پست استان قم با وجود ترافیک چند برابری خصوصا در حوزه تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی، با تمهیدات و پیش بینی های صورت گرفته در جهت جلب رضایت مشتریان از رسوب مرسولات جلوگیری کردیم.
باقری منش افزود: از نظر کمک در پویش در خانه بمانیم، پست یکی از کاراترین و موثرترین ارگان ها بود که توانست با ارسال به موقع سفارش ها در کاهش تردد ها و سفرهای شهری و برون شهری موثر واقع شود.
مدیرکل پست استان شبکه مویرگی پست را از جهت نقاط تماس بی نظیر دانست و افزود: شرکت ملی پست در ایران تنها شرکتی است که در دور افتاده ترین نقاط هم توزیع انجام می دهد.
وی در ادامه با اشاره به چشمانداز شرکت پست اظهار داشت: شبکه پستی با نوین سازی فرایندهای خود تلاش می نماید تا فضای جدیدی را جهت کسب و کارهای نوین برای استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد نماید و در این راستا هر چهارشنبه جلسات استارتاپی در سطح کشور برگزار می شود که تاکنون بسیار موثر و کارا بوده اند و اهتمام شرکت بر این است تا پست را به سکوی تجارت الکترونیک برای کارهای دیجیتال تبدیل نماید.
در ادامه مهمانان حاضر در جلسه به تشریح دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و انتظارات خود در راستای بهبود فرآیند انجام کار را از شبکه پستی بیان کردند.
شایان ذکر است در آغاز جلسه کارشناسان بازاریابی و بررسیهای اقتصادی پست استان؛ ترافیک بالا، تسویه به موقع صورت حساب ها، نمودار رشد افزایشی ترافیک و …. را از دلایل انتخاب حاضرین به عنوان ده مشتری طلایی پست استان نام بردند و سخنانی در خصوص لزوم اهمیت و نقش مشتریان در توسعه و پیشرفت شبکه پستی ایراد نمودند.
در پایان مراسم مدیرکل پست استان با اهدای لوح تقدیر و تمبر شخصی با نشان برند هر یک ازمشتریان طلایی، از ایشان قدردانی نمودند.
https://qomgoya.ir/?p=6687