×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 21 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش قم گویا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل پست استان قم، این مراسم با هدف ایجاد تعامل دوسویه و موثر بین این اداره کل و مشتریان، درک نیازها و خواسته‌های آنان و تجلیل از عملکرد ایشان در سالن جلسات اداره کل پست برپا شد.

در این مراسم ابوالفضل باقری منش، مدیرکل پست استان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدعوین اظهار نمود کار پست از پرزحمت ترین و سخت ترین مشاغل در  نظام اداری است.

وی در ادامه به نقش و جایگاه پست در دوران شیوع کرونا پرداخت و افزود: شرکت ملی پست با شیوع کوید۱۹ از اواخر سال ۱۳۹۸ تا کنون در لیست مشاغلی قرار گرفت که بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه داد و کار پست از ابتدای شیوع این ویروس چند برابر شد.

مدیرکل پست استان افزود:  تاکنون تعداد زیادی از کارکنان پست به این ویروس مبتلا شده اند و  ناگزیر به قرنطینه و استراحت می شدند که با توجه به افزایش زیاد حجم کار و عدم امکان واگذاری کار به نیروی خارج از شرکت، باعث فشار کاری مضاعف می گردید که با کمک خدا و غیرت همکاران پست خوشبختانه توانسته ایم به نحو شایسته خدمات را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد، با توجه به اینکه پست همواره امین مردم بوده است و امانتداری از اشعار اصلی پست است، در پست استان قم با وجود ترافیک چند برابری خصوصا در حوزه تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی، با تمهیدات و پیش بینی های صورت گرفته در جهت جلب رضایت مشتریان از رسوب مرسولات  جلوگیری کردیم.

باقری منش افزود: از نظر کمک در پویش در خانه بمانیم، پست یکی از کاراترین و موثرترین ارگان ها بود که توانست با ارسال به موقع سفارش ها در کاهش تردد ها و سفرهای شهری و برون شهری موثر واقع شود.

مدیرکل پست استان شبکه مویرگی پست را از جهت نقاط تماس بی نظیر دانست و افزود: شرکت ملی پست در ایران تنها شرکتی است که در دور افتاده ترین نقاط هم توزیع انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به چشم‌انداز شرکت پست اظهار داشت: شبکه پستی با نوین سازی فرایندهای خود تلاش می نماید تا فضای جدیدی را جهت کسب و کارهای نوین برای استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد نماید و  در این راستا هر چهارشنبه جلسات استارتاپی در سطح کشور برگزار می شود که تاکنون بسیار موثر و کارا بوده اند و اهتمام شرکت بر این است تا پست را به سکوی تجارت الکترونیک برای کارهای دیجیتال تبدیل نماید.

در ادامه مهمانان حاضر در جلسه به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و انتظارات خود در راستای بهبود فرآیند انجام کار را از شبکه پستی بیان کردند.

شایان ذکر است در آغاز جلسه کارشناسان بازاریابی و بررسی‌های اقتصادی پست استان؛ ترافیک بالا، تسویه به موقع صورت حساب ها، نمودار رشد افزایشی ترافیک و …. را از دلایل انتخاب حاضرین به عنوان ده مشتری طلایی پست استان نام بردند و سخنانی در خصوص لزوم اهمیت و نقش مشتریان در توسعه و پیشرفت شبکه پستی ایراد نمودند.

در پایان مراسم مدیرکل پست استان با اهدای لوح تقدیر و تمبر شخصی با نشان برند هر یک ازمشتریان طلایی، از ایشان  قدردانی نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


Verified by MonsterInsights