×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعهد آموزش و پرورش قم به تحویل به موقع مدرسه برقعی

با اعتراض جمع کثیری از اولیای دبیرستان مرحوم محمد منتظری مبنی بر ترک فعل مسئولان در خصوص نگهداشت این مدرسه و آوارگی تعدادی زیادی از دانش آموزان با توجه به واگذاری این واحد آموزشی به پردیس دانشگاه فرهنگیان حضرت معصومه سلام الله علیها سرانجام مسئولان آموزش و پرورش قم نسبت به دغدغه اولیای نگران دانش آموزان در این منطقه واکنش نشان دادند.

متن اطلاعیه به شرح سر است:

بسمه تعالی اخیرا در فضای مجازی اخبار غیر موثقی در مورد جابجایی مدرسه محمد منتظری در حال دست به دست شدن است که ضمن تشکر از اولیای محترم پیگیر،نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد:

١.تصمیم واگذاری مدرسه یک فرایند سه ساله داشته و تصمیم آنی نبوده و از اسفند ۱۴۰۱ این موضوع در جلسات قانونی استان و کشور مطرح بوده است.

٢.علت اختصاص مدرسه دکتر برقعی به دانش آموزان محمد منتظری تطبیق تعداد دانش آموزان با فضای موجود بود که عبارت است از ۱۴ کلاس درس، آزمایشگاه و کارگاه فناوری به روز، نمازخانه وسیع و زیبا و ساختمان نمونه در سطح استان

٣. به دلیل خیری بودن مدرسه اعضای مجمع خیرین مدرسه از واگذاری مدرسه به این زیبایی و وسعت به مدارس خاص ابا داشتند.

۴. مدرسه دکتر برقعی تا اول مهر ماه، آماده بهره‌برداری است و هیچ جای نگرانی برای اولیای محترم و دانش آموزان ندارد.

۵، مدرسه جدید با تجهیزات نو در اختیار دانش آموزان خواهد بود و میز و نیمکت‌های مدرسه قبلی به هیچ وجه به مدرسه دکتر برقعی منتقل نخواهد شد

۶. با توجه به طرح مسئله خرید و فروش به استحضار می‌رساند، خرید و فروشی صورت نگرفته و این اتهام به دست اندرکاران است و حق بهره برداری مدرسه محمد منتظری به دانشگاه فرهنگیان صرفاً به مدت دو سال واگذار شده و مالکیت آن مربوط به آموزش و پرورش است و مسئله خرید و فروش در کار نبوده است.

٧. علت واگذاری حق استفاده فضای مدرسه محمد منتظری افزایش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تامین کمبود معلم مورد نیاز استان می باشد که نفع آن به همه همشهریان می رسد.

۸٫ از فلکه مفید تا فلکه مرجعیت در سمت راست بلوار دبیرستان دخترانه دولتی تاکنون وجود نداشته و دانش آموزان این مناطق در طی سالیان متمادی مسیر طولانی و گذر از بلوار را در پیش رو داشتند و طبیعی است که در حال حاضر افراد ساکن در سمت چپ مشکلاتی داشته باشند که با تدبیر مدرسه و خانواده‌های محترم به حداقل خواهد رسید.

۹٫در ضلع غربی حیات محمد منتظری مدرسه جدیدی احداث خواهد شد که با وجود ۸۰۰ نفر دانش آموز امکان اجرایی آن فراهم نبود و محدود کردن حیاط آن زمینه توسعه آنجا را فراهم می‌کند.

 

شایان ذکر است در روزهای اخیر بسیاری از اولیای دانش آموزان نسبت به مسائل مطرح شده در این مورد اعتراض خود را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

حالا باید ببینیم قول مساعد مسئولان آموزش و پرورش قم در این خصوص و تحویل به موقع واحد آموزشی برقعی با امکانات مناسب تا چه حد قابل دسترسی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights