×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه‌ریزی اجرای ۱۰ تقاطع غیرهم‌سطح در شهر قم در سال ۱۴۰۳/امکان اتصال عماریاسر به آزادراه امیرکبیر با همت دولتی

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی برای سال ۱۴۰۳ در شهرداری قم اظهار کرد: ۱۰ تقاطع غیر همسطح برای سال جاری پیش‌بینی شده است که شامل تونل امام موسی صدر، تکمیل تقاطع فردوسی و صدوقی، میدان سپاه، تکمیل پل نیک‌اندیش، تکمیل دو مسیر دسترسی تونل غدیر، تقاطع بلوار حافظ و ریل راه آهن، تقاطع بلوار کبیری و شهر قائم، تابلیه امامزاده ابراهیم(ع) و تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم (ص) می‌شود.

 

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر در دو سطح، قسمت متروکه تونل غدیر هم احیا شد، اظهار کرد: با اجرای این پروژه هسته مرکزی شهر قم به بزرگراه امیرکبیر متصل خواهد شد که تکمیل این کار به همت دولت در ایجاد تقاطع محور عمار یاسر و محور امیرکبیر نیاز دارد.

 

شهردار قم با اشاره به احیای قسمت‌های متروکه تونل غدیر و تکمیل دسترسی‌های این تونل گفت: با تکمیل این پروژه‌ها هسته مرکزی شهر از سمت شرق حرم مطهر دسترسی‌های بسیار کارآمدی خواهد داشت.

 

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه تکمیل فاز پنج عمار یاسر که به نام بلوار جعفر طیار نام‌گذاری شده، ممکن است ترافیک برخی معابر اطراف را تشدید کند، ادامه داد: این معضل موقتی است و با تکمیل تقاطع‌ها و مسیرهای دسترسی در آینده برطرف خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights