×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
خطیب جمعه قم: شکست اسراییل از مقاومت، خفت تاریخی محسوب می‌شود

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه اول دی در مصلی قدس قم، ادعای بی اساس صهیونیست‌ها مبنی بر مداخله مستقیم ایران درعملیات حماس را کاهش فضاحت این شکست خفت بار عنوان کرد .

وی ادامه داد: شکست اسرائیل از ایران غیر قابل باور نخواهد بود اما شکست جنایتکاران از یکی از گروه‌های مقاومت حتما فضاحت تاریخی محسوب می‌شود.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نتیجه عملیات طوفان الاقصی، گفت: معظم له شکست غیر قابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس را نتیجه نهایی این عملیات عنوان کردند که این امر نشان‌دهنده شکست نظامی و اطلاعاتی آنان است.

وی در ادامه افزود: سخنان رهبر حکیم انقلاب درباره عملیات غافل‌گیرانه و شجاعانه مقاومت فلسطین حاوی نکته‌های مهم و راهبردی بود.

خطیب جمعه قم، با تاکید براینکه رفتن این رژیم برای حامیان آنان نیز قابل تحقق و دور از انتظار نیست، گفت: اکنون باور به محو اسرائیل نه تنها در ذهن ما بلکه در ذهن شهرک نشینان نیز شکل گرفته است و این واقعیت قابل بازگشت نیست.

آیت الله سعیدی افزود: تصویری که ساکنان مناطق اِشغالی طی این ایام از حکومت‌شان دیده‌اند، حکومتی قابل زوال، محوشدنی و قابل فروپاشی است.

امام جمعه یادآور شد: در جریان اغتشاش‌های سال گذشته، نقطه کانونی هدف‌گذاری دشمن، ایجاد تلقی و تصویر رفتنی بودن جمهوری اسلامی در بین مجموعه افراد و نهادهای مختلف اصل نظام بود.

آیت الله سعیدی ادامه داد: اکنون همان هدفی را که سال گذشته دشمنان ما، صهیونیست‌ها و حامیان‌ آنها در مورد جمهوری اسلامی دنبال می‌کردند، کمانه کرده و به جان خودشان اصابت نموده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود تقوا را عامل پوشاندن بدی‌های باطنی آدم عنوان کرد و گفت: در وجود انسان غرائض سویی وجود دارد که برای امتحان انسان و رسیدن انسان به کمال است و انسان با رعایت تقوا می‌تواند از همه این‌ بدی‌ها عبور کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به ۵ دیماه روز ایمنی در برابر زلزله گفت: مردم به مخاطرات طبیعی به خصوص زلزله بای توجه لازم داشته باشند و باید فرهنگ ایمنی در جامعه تقویت شود.

امام جمعه قم با اشاره به وفات ام البنین گفت: شایسته است بانوان با حفظ عفاف و حجاب، فرندآوری و تربیت اولادی صالح و با ایمان به ام البنین اقتدا کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights