×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تردد بیش از ۳ میلیون زائر اربعین در قم/ فعالیت ۲۰ مسجد در موکب کانون های مساجد قم

 ابوالقاسم مقیمی عصر امروز در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: ستاد اربعین استان قم فعالیت‌های خود را از ۳ ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مختلف آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در دیروز و امروز جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر مقدس قم، مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیاده‌روی می‌کنند، افزود: شب اربعین به علت همزمانی با شب چهارشنبه و شب زیارتی مسجد مقدس جمکران شاهد حضور چشمگیر زائران در این مسیر بودیم.

معاون استاندار قم با اشاره به خدمت‌رسانی مواکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در قم، عنوان کرد: امسال با توجه به تجمیع بسیاری از مواکب شاهد فعالیت ۵۰ ایستگاه در قالب ۲۸ موکب در این مسیر هستیم؛ از جمله مواکب تخصصی فرهنگ و هنر، کادر نوجوان کانون های مساجد قم است که ۲۰ مسجد در این مواکب همکاری دارند.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم تصریح کرد: استان قم تا به امروز در ایام اربعین میزبان زائرین از ۱۲ کشور بوده و بر اساس آمار تا روز دوشنبه گذشته، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم قم برای حضور در مراسم اربعین از مرز‌ها خارج شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار قم اضافه کرد: تا کنون بیش از ۳ میلیون زائر اربعین حسینی از استان قم تردد کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون های مساجد قم ابراز کرد: یکی از اقدامات شایسته کانون‌های مساجد در یک سال اخیر استفاده از نوجوانان در کادر کانون‌های فرهنگی هنری بوده که نتایج بسیار خوبی را تا کنون شاهد آن بوده‌ایم و در آینده این نسل پرچمداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights