×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از یک میلیون و ۶۰۰ نفر در مسابقات نینجوتسو شرکت کردند 

داریوش ملکی که به همراه محمد مهدی مهدی زاده نماینده ورزش رزمی نینجوتسو در قم و داستان پور عضو ستاد برگزاری سی و چهارمین مسابقات کشوری ورزش رزمی نینجوتسو در دفتر گروه رسانه ای رستار ایرانیان که شامل روزنامه های سراسری هم میهن، جمله، تجارت، رویداد امروز ، تلاش ملی و عصر توسعه و پایگاه های خبری قم گویا و آستان بهارستان می شود، حضور یافته بود، از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات نینجوتسو به میزبانی استان قم خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در بخش بانوان ۷۰۰ نفر و در بخش آقایان ۹۷۰ نفر در رده های سنی «خردسالان،نونهالان، نوجوانان ، بزرگسالان ، امید و پیشکسوتان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استایل این مسابقات در سی و چهارمین دوره در ۳ رشته های بیکن برگزار می شود، تصریح کرد: رشته جوتسو به معنی مواجهه دو شمشیر ابری، رشته فوکیا جوتسو معروف به پرتاب دارت های سوزنی که با فوت رزمی کاران انجام می شود و رشته شوریکن جوتسو یا ستاره های پرتابی است.

مسئول برگزاری مسابقات رزمی نینجوتسو ادامه داد: در این دوره مسابقات از ۲۳ استان کشور به میزبانی قم شرکت کردند که می شود عنوان کرد یک استقبال ۹۰ درصدی صورت گرفته است.

ملکی با اشاره به حضور شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: بانوان از ۱۸ مرداد ماه سال جاری در یاوران مهدی مستقر شدند و روز ۱۹ مرداد ماه از ساعت ۸٫۳۰ صبح استارت این دوره از مسابقات کلید خورد و تا پایان روز ادامه یافت و مدال آوران تا پایان روز مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه آقایان نیز همزمان با شروع مسابقات از ۲۳ استان وارد قم شدند، تصریح کرد: شرکت کنندگان با استقرار در یاوران مهدی برای حضوردر این رقابت کشوری در روز ۲۰ مرداد ماه در سالن شهید حیدریان به رقابت پرداختند.

این رزمی کار در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به جابجایی سالن محل مسابقه گفت: متاسفانه در ورزش و جوانان قم ناهماهنگی بوجود آمده بود و سیستم سرمایشی سالن شهدای دروازه ری قم با مشکل مواجه بود که ما را دچار چالش کرد که با همکاری یزدی رئیس هیئت ورزشی رزمی قم مسابقات به سالن ورزشی شهید حیدریان انتقال یافت.

مسئول برگزاری مسابقات رزمی نینجوتسو در ادامه با بیان تاریخچه این ورزش در کشور گفت: این ورزش توسط استاد فرجی پایه گذاری شده و تا کنون حدود ۳۵ هزار نفر هنرجوی فعال در سراسر کشور فعالیت دارند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به قهرمانی دختران قمی در این دوره از مسابقات بیان کرد: یک مدال طلا و دو برنز

در مسابقات قهرمانی کشور نین جوتسو در بخش به بانوان به قمی ها رسید.

ملکی اضافه کرد:رها اقا حسینی در بخش نونهالان رشته فوکیا مقام اول و حلما سادات موسوی در بخش نونهالان رشته شورایکن مقام سوم و هانا جواهری در بخش نونهالان بیکن به مقام سوم دست یافتند.

مسئول برگزاری مسابقات رزمی نینجوتسو اضافه کرد: کاپ اخلاق، یک طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی کشور نین جوتسو در بخش آقایان نیز به قمی ها رسید.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه این دوره از مسابقات کسب کاپ اخلاق توسط نینجا کاران این هیئت بود که کاپ خود را از دستان استاد فرجی رئیس سبک در کشور و استاد مهدی زاده نماینده سبک در استان تحویل گرفتند.

ملکی در ادامه با اشاره به مدال آوران در بخش آقایان بیان کرد: سید علی آیت در استایل بیکن جوتسو مقام اول را در وزن – ۷۰

و محمد جواد در استایل بیکن عکابی مقام سوم وزن- ۷۰ کسب کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights