×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشگاه پیام نور واحد کهک به مجتمع فرهنگی و آموزشی تبدیل می‌شود

ابوالقاسم مقیمی در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد کهک قم و در جلسه ای که با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمدتقی امینی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور و حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده رئیس دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد، گفت: محل دانشگاه پیام نور واحد کهک با توجه به آب و هوای و فضای مناسبی که دارد، برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی و آموزشی شرایط خوبی دارد؛ مجموعه‌های قم نیز رغبت دارند که دوره‌ها و اردوهای خود را در این مجتمع برگزار نمایند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که پس از سفر استانی رئیس جمهور به قم در حال پیگیری است، ایجاد فضاهای اردوگاهی می‌باشد؛ تامین مالی اردوگاه شدن این مجموعه، از مشارکت استان قم و وزارت علوم و اعتباراتی که در سفر دولت می‌توان تامین کرد، انجام شدنی است.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای سبز مناسب برای این مرکز و آماده‌سازی امکاناتی نظیر ایجاد سلف غذاخوری و… در اولویت باشد تا برای ارائه بهتر خدمات فرهنگی، آموزشی و تفریحی، مورد استفاده دانشجویان و مردم قرار بگیرد.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: این مرکز پس از راه‌اندازی، در اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، می‌تواند میزبان اردوهای دانشجویی از سراسر کشور شود.

گفتنی است در پایان این جلسه در خصوص راه‌اندازی هرچه سریعتر این مجتمع اردوگاهی، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه پیام نور استان قم امضا شد

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights