×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مسجد مقدس جمکران حاضر شدند/ اسکان صدهزار نفری زائران نیمه شعبان در قم

ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: حضور پرشور و میلیونی مردم در برنامه نیمه شعبان نشانگر دلدادگی و دینداری مردم ایران و کشورهای اسلامی و غیرت انقلابی ایرانیان پس از انقلاب اسلامی است.

وی اعلام کرد: الحمدلله در ایام نیمه شعبان امسال، شاهد حضور بیش از ۳ میلیون و پانصد هزار زائر و مجاور در مسجد مقدس جمکران و مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم (ص) قم بودیم و ۲۸ درصد تردد خودرویی در این ایام نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم افزود: در دو روز گذشته، ۵۰ هزار زائر در شبستان‌ها و رواق‌های مسجد مقدس جمکران، ۲۸ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی میراث فرهنگی استان، ۲۳ هزار نفر در ستاد اسکان مردمی قم و ۴ هزار زائر در بوستان‌ها و کمپ‌های اسکان شهرداری قم نیز اسکان یافته‌اند.
وی گفت: همچنین از روز سه‌شنبه تا ظهر امروز با تلاش کمیته مردمی تکریم زائرین نیمه شعبان استان، ۱۸ هزار پرس غذای گرم بین زائرانی که در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و بقاع متبرکه اسکان یافته بودند، توزیع شده است.
معاون استاندار قم با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مسجد مقدس جمکران پس از انقلاب اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: عشق و ارادت مردم به امام حی و توسل و توجه به موعود و قبله‌گاه نجات بشریت حضرت مهدی (عجل الله) که تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر تهاجم همه جانبه غرب را تقویت می‌کند، در تمام باورها و ذهن و اندیشه و گفتمان مردم شریف ایران بسط و گسترش یافته و که کل جهانیان شاهد بازتاب آن در چنین مراسم شاد و منسجمی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights