×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اطلاعیه تعطیلی مدارس قم در روز های سه شنبه و چهارشنبه/ پخش گازهای مسموم مدارس قم را به تعطیلی کشاند

 

ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد رجبیه و تشکر از همه دانش آموزان و همکاران فرهنگی در برگزاری جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استحضار هم استانی های عزیز می رساند؛ با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا محترم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، کلاس های آموزشی کلیه مدارس استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

لازم است مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری های لازم را داشته باشند.

 

در پایان از زحمات همه فرهنگیان عزیز و خدوم و اولیا دانش آموزان محترم که در این مدت با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم.

 

در ادامه بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم معاون دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بر اساس اعلام اورژانس ۱۱۵ قم از صبح دوشنبه تعداد ۶۱ دانش آموز با علائم مسمومیت در ۸ مدرسه قم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد حال عمومی دانش آموزان انتقال یافته به مراکز درمانی با بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکان و متخصصان مساعد گزارش شده است.

او گفت: در صورت پایداری حال عمومی دانش آموزان تا ساعاتی دیگر از بیمارستان مرخص می‌شوند.

او ادامه داد: برای تمامی دانش آموزان اقدامات لازم درمانی، پاراکلینیکی و آزمایش‌های تشخیصی انجام پذیرفته است تا خانواده‌های دانش آموزان اطمینان خاطر از سلامتی فرزندان خود داشته باشند.

شایان ذکر است: در حال حاضر ۴۷ دانش آموز در مراکز درمانی استان قم تحت نظر پزشکان هستند و حال عمومی آنان مساعد است.

نمونه‌های آزمایشگاهی جهت تشخیص علت حادثه از دانش آموزان تهیه شده است. یافته‌های اولیه از حوادث قبلی و مشابه وجود گاز منو اکسیدکربن را در تعدادی مدارس تأیید می‌کند و بررسی‌ها برای شناسایی علت‌های احتمالی دیگر نیز ادامه دارد.ه

گفتنی است: همه دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی میثم که روز گذشته به بیمارستان مراجعه کرده بودند پس از بهبود مرخص شدند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights