×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین جشنواره مردمی “پرواز پروانه‌ها”

حجت الاسلام احمد قادری دبیر اولین جشنواره‌ی مردمی “پرواز پروانه‌ها” با اعلام این خبر گفت: همزمان با عید میلاد عقیله بنی‌هاشم، بانوی صبر و حیا و پاکدامنی، حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها، اجتماع یک‌هزار نفریِ دختران در قالب “جشنواره مردمی پرواز پروانه‌ها” در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حرکت‌هایِ آتش به اختیار و انقلابی در فضای کنونی کشور، بر جنبه‌ی مردمی بودنِ این حرکت تاکید کرد و افزود: نباید برای کار فرهنگی کردن، منتظر فراهم شدن اسباب و مقدماتِ برنامه نشست و هر فرد دغدغه‌مند در جامعه‌ی اسلامی، باید به صورت خودجوش و داوطلبانه، در راه حفظ و اعتلای میهن و پرچم، تلاش کند.

دبیر “جشنواره مردمی پرواز پروانه‌ها” از حضور خانواده شهدا در این برنامه یاد کرد و گفت: در این جشنواره به صورت نمادین، از چهار همسر و فرزند شهید به نمایندگی از شهدای مدافع سلامت، مدافع امنیت، مدافع وطن و مدافع حرم، تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام قادری به محتوای این برنامه اشاره کرد و افزود: اجرای شاد محتوایی توسط حجت‌الاسلام خوئینی، مدیحه‌سراییِ حاج حسن برخورداری و همخوانیِ سرودهای “سلام فرمانده”، “رفیق شهیدم” و “ریحانه” و نیز برپاییِ غرفه‌های حجاب، از جمله برنامه‌های این جشنواره‌ی مردمی خواهد بود.

مسئول گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی از مشارکت نهادهای مختلف در این برنامه خبر داد و گفت: قرارگاه مردمی ۱۹دی، شورای اسلامی شهر قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه استان قم، موسسه مواسات اهل‌بیت علیهم‌السلام، گروه تبلیغی رشد، موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، کانون مساجد، مجتمع آموزش عالی حضرت آمنه، حوزه‌های بسیج، دانشگاه فرهنگیان، حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، معاونت فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، کانون مهرورزی، در برگزاری این جشنواره، مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است اولین جشنواره مردمی “پرواز پروانه‌ها” پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در قم بلوار شهید کریمی، جنب درمانگاه امام خمینی (ره)، بوستان بنفشه، برگزار خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights