×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

امیر سرتیپ علی اکبر طالب زاده روز یکشنبه در نشست خبری آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم، افزود: در جنگ نرم کنونی دشمن، فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد هدف قرار گرفته و در این شرایط لازم است تا فرهنگ ایثار در بین خانواده ها نهادینه شود؛ خانواده از نهادهای اصلی مورد هجمه دشمنان می باشد.
وی با اشاره به اهمیت مساله جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین می توان توطئه های شبانه روزی دشمنان بر علیه فرهنگ ایران اسلامی را خنثی کرد.
معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به سلسه یادواره های شهدای ارتش در جمهوری اسلامی ایران در قم، ادامه داد: در همین خصوص برنامه های مختلفی مانند غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره، ملبس شدن به لباس خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، حضور در جمع خانواده شهدا و غیره در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اولین نیروی نظامی بود که در قالب جهاد  خودکفایی به مرتبه اطمینان بخشی از ساخت پهبادها، تجهیزات نقطه زن و سایر تجهیزات دست یافته است.
طالب زاده همچنین بیان کرد: هم اکنون به تمام سربازان وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی دست کم یک مهارت جهت خوداشتغالی آموزش داده می شود تا مشمولان پس از اتمام دوران سربازی بتوانند جذب بازار کار شوند.
دبیر دومین کنگره شهدای استان قم نیز در ادامه ابراز داشت: با وجود اینکه در دوران جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش مقر مستقری در قم نداشت اما این استان ۵۶۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
علی اکبر خوش گفتار ادامه داد: یادواره گرامیداشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در مرکز تجمعات شهرداری قم برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم گمنامی ارتش در قم نبودن مقر رسمی این نهاد نظامی است، اضافه کرد: مقدمات اولیه برای راه اندازی دفتر جذب ارتش جمهوری اسلامی در قم در حال انجام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights