×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
یوسف باقری در گفت‌وگویی خبری، اظهار کرد: از سال ۱۳۷۰ گردان‌های امام حسین(ع) با عنوان و شکل‌های دیگر وجود داشت و در سال‌های اخیر با نام گردان‌های امام حسین(ع)، یگان‌های مردم پایه با ماهیت مستقل و ماموریت دفاعی شکل گرفته است که هرگونه تحرک و نیازمندی که برای نظام در هر مکانی از مرزها یا داخل مرزها احساس شود، یگان‌های آماده گردان‌های امام حسین(ع) پاسخگوی آن باشد.
 
وی اضافه کرد: گردان ها ایجاد شد تا اتفاق ناگواری در کشور رخ ندهد و بر اساس رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب که قوای مسلح و نیروهای مردمی کشور باید در سطح آمادگی کاملی باشند تا چشم طمع دشمنان و جهان از کشور ایران برداشته شود و به طور کلی گردان‌ها مانع و عاملی هستند که دشمن فکر اشتباهی به ذهنش خطور نکند.
 
فرمانده گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: ۱۳۰ نفر از بسیجیان این گردان از بیست و یکم تا بیست و سوم اردیبهشت‌ماه در راستای تقویت توانمندی‌های دفاعی و تاکتیکی خود در دوره رزم در کویر شرکت کردند.
 
باقری ادامه داد: این دوره آموزشی و مهارتی در کویر زرین حاجی آباد در شهرستان میبد استان یزد با اهداف آموزشی و افزایش نشاط و تقویت روحیه و توان بسیجیان برگزار شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی در کویر یزد، زندگی در شرایط سخت با کم‌ترین مواد غذایی و ارائه آموزش‌های شترسواری، گشت شناسایی، ناوبری، جهت‌یابی و کار با جی پی اس از جمله اقدامات انجام شده در این برنامه آموزشی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights