×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری «گردشگری سلامت» به میزبانی استان قم

قم گویا – دکتر مهدی مصری در نشست تخصصی هماهنگی برگزاری «گردشگری سلامت» با محوریت سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز بر لزوم توجه ویژه بر موضوع طبیعت‌گردی و گردشگری سلامت با محوریت توجه به تولیدات دارویی، تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و همچنین فرآورده‌های سنتی طبیعی و مکمل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با تأکید بر لزوم توجه جدی به دیپلماسی علمی در گردشگری سلامت گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و حضور فعالین اقتصادی در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود؛ نشان از اهمیت و جایگاه برگزاری همایش ملی است.

در ادامه مشاور عالی و اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزاری همایش را سرآغاز سیاست‌گذاری به توسعه گردشگری در شهرهای زیارتی دانست و گفت: این همایش با شعار «سفر، زیارت و سلامت» روزهای ششم و هفتم دی‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار خواهد شد.

دکتر محمد جهانگیری ارائه ابعاد مختلف خدمات بین‌المللی سلامت را مورد توجه قرار داد و گفت: در این همایش سعی بر این است به موضوعاتی چون موانع توسعه گردشگری، ضمانت‌های اجرایی،بیمه،اقتصاد دانش‌بنیان،مشوق‌های صادراتی و دیپلماسی اقتصادی توجه شود.

شرکت‌های تولید و توزیع دارو، تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های سنتی طبیعی و مکمل در این نشست با بیان مسائل خود بر لزوم حمایت دولت، لزوم ارائه خدمات با کیفیت به تولیدکنندگان و شناسایی بازار هدف از سوی آنان تأکید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights