×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز شانزدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا در استان قم / رقابت تنگاتنگ ۱۴۲۵ دانش‌آموز نخبه

 

هادی آقابابایی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز این رویداد جذاب علمی، بیان داشت: شانزدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا در سه مرحله شهرستانی،استانی و کشوری در پایه ششم تا یازدهم برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد:در لیگ علوم پایه؛ دانش‌آموزان پایه ششم تا نهم حضور خواهند داشت و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

آقابابایی بابیان اینکه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم در لیگ علوم ریاضی به رقابت خواهند پرداخت، گفت: در لیگ علوم تجربی و علوم انسانی نیز دانش‌آموزان پایه دهم تا یازدهم عرض‌اندام خواهند کرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قم خاطرنشان کرد: در لیگ علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی دانش‌آموزان پایه هفتم تا یازدهم به رقابت می‌پردازند.

 

وی اضافه کرد:در لیگ پژوهشی و کارآفرینی نیز دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم به مصاف هم خواهند رفت.

 

آقابابایی در ادامه عنوان کرد: ثبت‌نام از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ تا اواخر اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه داشت و از استان قم تعداد ۱۴۲۵ نفر در قالب ۲۸۵ تیم پنج نفره ثبت‌نام کردند.

 

وی اضافه کرد: برگزاری آزمون ناحیه‌ای (شهرستانی)به‌صورت مجازی در اردیبهشت ۱۴۰۲ انجام شد که از استان قم تعداد ۱۷۵ تیم (۸۷۵ نفر) به مرحله استانی راه یافتند که آمار درخشانی نسبت به سال‌های قبل می‌باشد.

 

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی قم بیان داشت: مرحله استانی نیز هماهنگ با کل کشور امروز ۱۲ تیرماه جاری از ساعت ۸:۳۰ برگزار می‌گردد که ان شاالله امیدواریم دانش‌آموزان قمی بتوانند به مرحله کشوری صعود نمایند.

 

وی در پایان گفت: رقابت نهایی و کشوری لیگ پایا، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights