×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
آغاز ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور قم

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوطه از ۱۱ شهریور بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است اظهار کرد: شروع ثبت‌نام از تاریخ ۱۴ تا ١٨ شهریور ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خواهد بود.

او افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور محسوب شده و پرداخت وام شهریه با کمترین کارمزد، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، لحاظ شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته، مرخصی، تطبیق واحد، مهمان و تغییر محل آزمون به شهر مورد نظر دانشجو از مزایای تحصیل در آن محسوب می‌شود. ضمن اینکه تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی برای پرداخت شهریه دانشجو در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پایین‌ترین شهریه در بین دانشگاه‌های کشور را دارد و برگزاری کلاس‌های آن به صورت حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) است و کتاب محور و جامع بودن سرفصل دروس سبب شده بیشترین درصد قبولی آزمون‌های استخدامی، وکالت، تحصیلات تکمیلی متعلق به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور باشد.

او ادامه داد: متقاضیانی که در کنکور امسال شرکت کرده یا حتی شرکت نکرده‌اند و دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی و نظام ۶.۳.۳ هستند می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم عنوان کرد: استان قم با دارا بودن سه مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور (مرکز پردیسان قم ، کهک و جعفریه) در رشته‌های مختلف مقطع کارشناسی، از تاریخ اعلام شده و منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام به عمل می‌آورد وضمنا میز خدمت جهت راهنمایی داوطلبین در مراکز و واحد‌های دانشگاه آماده خدمت رسانی به داوطلبین است.

اکبرزاده اظهار کرد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد نیز از ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان شروع می‌شود.

او بیان کرد: هم اکنون بیش از پنج هزار دانشجوی آقا و خانم در مرکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان قم مشغول به تحصیل هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights