×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز پذیرش بدون آزمون موسسه آموزش عالی حکمت

این فرصت استثنایی برای علاقمندان به تحصیلات آکادمیک فراهم شده است تا بتوانند بدون آزمون در این موسسه ثبت‌نام کنند و از آموزش در رشته‌های روز دنیا بهره‌مند شوند.

موسسه حکمت با سابقه ۱۶ سال فعالیت، دارای کارگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلفی از جمله خیاطی، نقاشی، ادبیات نمایشی، کامپیوتر، معماری، عمران و تاسیسات است. تا کنون، بیش از شش هزار فارغ‌التحصیل از این موسسه به جامعه علمی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند.

 

این موسسه به عنوان یکی از نخستین برگزارکنندگان رشته‌های فنی مهندسی و هنری در استان قم، با تأکید بر ترکیب علم، مهارت و اشتغال، تحصیلاتی متفاوت را ارائه می‌دهد و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با اساتید برجسته همکاری کنند.

 

این موسسه در رشته‌های فنی و هنری شامل معماری، عمران، مهندسی اجرایی عمران، کارهای عمومی ساختمان، نقشه برداری، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری، نقشه برداری ژئودزی، نقشه کشی صنعتی، مهندسی حرفه‌ای مکانیک خودرو، مهندسی حرفه‌ای تاسیسات مکانیکی، حسابداری، طراحی دوخت، نقاشی و ادبیات نمایشی دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و یا با کارشناسان موسسه از طریق شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند:

 

تلفن: ۰۹۰۲۷۲۳۸۶۳۱

تلفن: ۰۲۵۳۲۳۱۴۷۷۳

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

 

کانال تلگرام موسسه

وب‌سایت موسسه

کانال ایتا موسسه

آدرس موسسه آموزش عالی حکمت: قم؛‌پردیسان، بلوار امام صادق علیه السلام بعد از میدان شهدای فردو خیابان شهید ایمانی کوچه سوم.

 

این فرصت عالی را از دست ندهید و گام به دنیای جدیدی از آموزش و مهارت بردارید!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights