×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تسلیت مدیران قم در خصوص شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و اناالیه راجعون

 

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا ( ۲۳ ـ احزاب )

 

برخى از میان مؤمنان، مردانى هستند که به عهدى که با خدا بستند وفا کردند، ازآنان کسى است که عهدش را به جا آورد [شهید شد] و برخى از آنان [نیز] کسى است که انتظار [شهادت] مى‌کشد و [اینان] به هیچ وجه عهدشان را تغییر ندادند

 

**

 

شهادت افتخارآفرین و روشنگر سید محرومان، یار وفادار انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حضرت آیت‌الله رئیسی (رضوان‌الله تعالی علیه)، رئیس جمهوری محترم و هیئت همراه موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

 

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

 

این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر برای نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است.

 

اینجانب به نیابت از جامعه فهیم و ولایتمدار تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف و بزرگوار استان قم و به ویژه خاندان مکرم شهیدان والامقام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

 

سایه مقام معظم رهبری مستدام

 

وحید وزیری راد

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم

 

گزارش و تنظیم

سید کاظم موسوی هاشمی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights