×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین فوتوماراتن مهدوی کشور در قم برگزار می‌شود

ابراهیم سلیمانی دبیر بخش عکس چهارمین جشنواره ملی مهدویت طی گفت‌وگویی از برگزاری فوتو ماراتن ملی مهدوی خبرداد و گفت: اردوی عکاسی ویژه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت (فوتو مارتن مهدوی) برای اولین بار به صورت کشوری برگزار می‌شود.

رئیس انجمن عکاسان استان قم تصریح کرد: فوتوماراتن به معنای ایجاد رقابتی عکاسانه در مدت زمان و مکان محدود است تا افراد با تکیه بر خلاقیت‌ خود به ثبت تصاویر بپردازند.

رئیس انجمن عکاسان استان قم هدف از برگزاری این فوتو ماراتن را تقویت و افزایش کیفیت و غنا‌ی آثار ارسالی در جشنواره، ایجاد بستر رقابتی ویژه عکاسان سراسر کشور جهت شرکت در مسابقه، ایجاد فرصت و ظرفیت شرکت در مسابقات ملی ویژه عکاسان حرفه‌ای و دانشجویان عکاسی استان عنوان کرد.

دبیر بخش عکس چهارمین جشنواره ملی مهدویت با بیان اینکه این جشنواره با محوریت مسجد مقدس جمکران از تاریخ هفدهم تا نوزدهم اسفندماه برگزار می‌شود، ادامه داد: متقاضیان و هنرمندان جهت شرکت در اردو و ارسال رزومه تا تاریخ ۱۰ اسفندماه فرصت دارند.

سلیمانی افزود: متقاضیانی که ثبت نام آنان نهایی شود از روز ۱۷ اسفندماه، همزمان با میلاد آقا امام زمان(عج) پذیرش می‌شوند و به مسابقه می‌پردازند و تا روز ۱۹ اسفندماه مهمان جشنواره خواهند بود.

رئیس انجمن عکاسان استان قم یادآور شد: در این دو روز شرکت کنندگان ضمن شرکت در فوتو ماراتن، از کارگاه‌های آموزشی که در حوزه عکاسی آیینی ترتیب داده شده است بهره‌مند خواهند شد.

دبیر بخش عکس چهارمین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: پس از پایان مسابقه نیز شرکت کنندگان، آثارمنتخب خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل داده و علاوه بر ثبت آثار در قسمت عکاسی جشنواره، دو نفر از شرکت کنندگان بعنوان برگزیدگان فوتو ماراتن انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری چندین کارگاه آموزشی عکاسی با دوربین حرفه‌ای و موبایل ویژه دانشجویان استان قم، تأکید کرد: قصد داریم فوتو ماراتن مهدوی دانشجویی ویژه دانشجویان استان قم را نیز برگزار کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه می‌توانند از وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس MAHDAVIATFEST.IR، ادمین ایتا به آدرس @Mahdaviyatfest_admin و ایمیل به آدرس MAHDAVIATFEST@ACECR.IR استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights