×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اعلام تبریک نامزدهای انتخاباتی به برگزیدگان انتخابات مجلس

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف استان قم

باسپاس از درگاه خداوند متعال، الحمدلله رقابت های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حماسی و باشکوه شما مردم شریف و گرانقدر استان قم پایان یافت، که در این میان پیروز انتخابات شما مردم شریف و بابصیرت استان و بلکه کشور عزیز ایران هستید.

مردم شریف و با بصیرت استان قم در تمامی عرصه ها نشان داده اند که میدان دار واقعی و پشتوانه بزرگ برای نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی بوده و خواهند بود.

اینجانب پس از سلام و صلوات به روح مطهر انبیاء، اولیاء، امام راحل و تمامی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم، شهدای انتظامی، شهدای سلامت و با توجه به فرصت اندک در راستای تحقق مشارکت حداکثری و عمل به تکلیف شرعی، قانونی و میثاق الهی و روشنگری و فارغ از نتیجه آن در عرصه انتخابات حاضر شدم که قطعا هدفی بجز خدمتگزاری به مردم و نظام نبوده است.

لذا ضمن تبریک محضر برادران گرامی خودم که راه یافتگان محترم مجلس شورای اسلامی هستند و بنده نیز با تمام توان در کنارشان هستم، از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نیروهای انتظامی، امنیتی، هیات های اجرایی ونظارت، استاندار محترم، ستاد انتخابات کشور و مخصوصا شورای محترم نگهبان و همچنین کلیه عزیزانی که در ستاد انتخابات اینجانب در فضای مجازی و رسانه ای تلاش و فعالیت خالصانه نموده اند و یقینا با جان و دل در جهت ایجاد شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری تلاش کردند صمیمانه تقدیر و تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم انشاالله مجلس آینده در جهت تحقق آرمان های امامین انقلاب و وعده های داده شده در جهت کاهش فشار اقتصادی به ملت و بهبود اوضاع کشور موفق باشد.

✍سرباز ولایت و خدمتگزار مردم شریف استان قم وحدتی آراسته

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights