برگزاری ۱۵۰ جشن عید غدیر در سطح شهر قم/برپایی غرفه‌های حجاب و عفاف در ۷ بوستان / جشن غدیر با حضور بانوان ۱۲۰ کشور در قم - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جشن فرزندان غدیر با هدف گردهمایی دختران و بانوان ۱۲۰ کشور، تقدیر از دختران و همسران شهدای مدافع حرم، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و سهیل اسعد، مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای سید مهدی تحویلدار و نجم الدین شریعتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

عکس: زهرا سادات صحفی

در برنامه دیگری در استان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، گزارشی از اقدامات شهرداری قم در دهه ولایت و امامت ارائه داد و اظهار داشت: شهرداری در تمام مراسم‌های روز عید غدیر نقش محوری ایفا کرد و پویش به عشق مولا علی(ع) به‌صورت گسترده در شهر اجرا شد.

وی توزیع ۵ هزار پوستر در سطح شهر را یکی از اقدامات شهرداری دانست و افزود: در ۱۵۰ نقطه شهر مراسم و جشن برگزار شد و کاروان ماشینی سازمان در همه مناطق شهر برنامه داشته و ۵۰ نقطه شهر به‌صورت ویژه نورافشانی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: برگزاری تجمع سادات، دیدار با خانواده شهدای سید، نصب تمثال شهدای سادات و فراهم کردن شرایط اطعام و مشارکت مردمی در جشن‌های عید غدیر امسال رویداد فوق‌العاده‌ای را برای شهر قم رقم زد.

وی نزدیکی هفته عفاف و حجاب نیز مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب در شهرداری قم جایگاه ویژه‌ای داشته و همکاری‌های زیادی با قرارگاه ۱۹ دی در این خصوص می‌شود و در نوروز و ماه رمضان، در ۱۵ بوستان شهر برنامه‌های ویژه‌ای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر با مشارکت ارگان‌های فرهنگی برگزار می‌شود و با توجه به کمک‌های خاص ریالی شهرداری، به‌صورت ویژه در ۷ بوستان شهر غرفه‌های فرهنگی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

وی برگزاری ۱۰ عملیات فرهنگی در روز ۱۳ آبان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ۱۰ بوستان حاشیه شهر برنامه‌های فرهنگی داشته و اجتماع بانوان محجبه در ۱۰ ماه گذشته به‌خوبی برگزارشده است و طرح محراب شهر نیز در ۵ محور اصلی که یکی از آن‌ها عفاف و حجاب است در تعامل با مساجد اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در پایان تأکید کرد: کمک‌ها و حمایت‌های شهرداری قم از گروه‌های جهادی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ادامه خواهد داشت و شهرداری رسالت خود را در این حوزه فراتر از وظایف ذاتی خود انجام می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights