×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تقدیر هیات رئیسه شورای هماهنگی بیمه‌‌های قم از گروه رسانه‌ای رستار ایرانیان

محسن عابدی، رئیس شورای هماهنگی بیمه‌‌های استان قم، در این دیدار با تبریک روز خبرنگار و آرزوی موفقیت برای خبرنگاران این گروه رسانه‌ای، اظهار داشت: هیچ کسب وکاری بدون نیاز به رسانه نمی‌تواند «برند» شود. همراهی خبرنگاران توانمند در کنار مدیران از ابزارهای پیشرفت محسوب می‌شود.

 

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که سهمی از موفقیت شرکت بیمه مدیون خبرنگاران گرانقدر است که با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم، از ما حمایت می‌کنند.

 

وی تأکید کرد که ارتباط با رسانه‌ها باید تقویت شود، زیرا یکی از مسیرهای رشد شرکت‌های بیمه در زمینه فرهنگ‌سازی، همکاری اصحاب رسانه است.

 

وی گفت: به خاطر مردم که امکان دارد همه زندگی مادی یا سلامتی خود را از دست دهند در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و جلب نظر مردم به سمت بیمه همراه ما باشید.

 

محمود لاچینانی، نائب رئیس شورای هماهنگی بیمه‌‌های استان قم، نیز دراین دیدار اظهارداشت: فرهنگ سازی از موضوعاتی است که اهمیت این موضوع هم‌اکنون به وضوح دیده می‌شود و این مهم بدون وجود خبرنگاران محقق نخواهد شد.

 

وی افزود: در چند سال اخیر با تغییر ذائقه مردم و همه‌گیری گوشی‌های هوشمند و سایت‌های خبری مختلف، اهمیت وجود خبرنگاران توانمند و اهمیت بحث اطلاع‌رسانی بیشتر حس می‌شود.

 

وی عنوان کرد: خبرنگارها در تمام حوزه ها در رشد فکری و فرهنگی مردم نقش موثری دارند.

 

همچنین، سعید عاصم آبادی، دبیر شورای هماهنگی بیمه‌‌ها در استان قم نیز به اهمیت اطلاع‌رسانی در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: هر کس به میزان بیشتری از ظرفیت رسانه استفاده کند، سود خواهد برد. هزینه در این حوزه نوعی سرمایه‌گذاری به نفع خود است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه همانگونه که برخی مردم هنوز اعتقاد به روانشناس ندارند و صفحه دعانویسی خیلی شلوغ‌تر از روانشناس است به هزینه دراین حوزه هم اعتقادی ندارند و به اهمیت این موضوع پی نبردند لذا باید ذائقه مدیران و مردم را تغییر داد.

 

وی با بیان اینکه ما اثرات همکاری با گروه رسانه‌ای رستار ایرانیان را در حوزه کاری خود مشاهده کردیم و بر تعامل با رسانه‌ها اعتقاد داریم، گفت: برخی راجع به بیمه کردن خود گمان می‌کنند که شاید سود را شرکت‌های بیمه‌ای ببرند درصورتی که حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و این شرکت‌ها یک ایمنی و آسایشی را برای مردم فراهم کرده‌اند.

 

در پایان این مراسم، از فاطمه سادات محمدی مدیرمسئول پایگاه خبری آستان بهارستان و سرپرست روزنامه‌های قدس، تلاش ملی و گنجینه اقتصادی در قم؛ مهدی جنتی مدیرمسئول پایگاه خبری قم گویا و مجله افق ملی؛ سمانه سادات فقیه سبزواری سرپرست روزنامه‌های هم میهن، تجارت و عصر توسعه در قم؛ سید علی سجادی سرپرست روزنامه رویداد امروز و پایگاه خبری رویداد ایران و زهرا سادات صحفی عکاس خبری استان قم تقدیر به عمل آمد.پایان پیام/۱۱۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights