×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس” ستاد مردمی ایران ما حامیان دکتر سعید جلیلی در قم منصوب شد

 

متن این حکم که به شرح زیر است:

 

با سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و با اعتقاد و باور به استمرار مسیر درخشان و پرافتخار ،کار تلاش و خدمت صادقانه رئیس جمهور ،شهید جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از تعهد انقلابی و سوابق موفق اجرایی هستید به عنوان رئیس” ستاد مردمی ایران ما حامیان دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم منصوب مینمایم.

بی تردید برای حضور مقتدر و منسجم جریان انقلابی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باید با عزمی راسخ و ایمانی کامل به گفتمان پر افتخار انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم با وحدت کلمه و هم افزایی همه ظرفیتها» در «مسیر همدلی» گام برداریم و به حضور حداکثری که مطالبه رهبر حکیم انقلاب اسلامی است جامه عمل بپوشانیم.

در مسیر تحقق و امتداد دولت اسلامی و ان شاء الله جامعه و تمدن اسلامی ضمن قدردانی از مساعی ارزشمند جنابعالی، انتظار می رود توجه به موارد ذیل همواره مورد نظر همه عزیزان فعال در این مشارکت خداپسندانه قرار گیرد.

۱ پایبندی به موازین شرعی و قانونی با رعایت اخلاق اسلامی در تمامی مراحل انتخابات

۲. هماهنگی حداکثری با ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر جلیلی در استان

۳. تبیین و بسط گفتمان خدمت و پیشرفت در فضای جامعه و انتخابات

۴. استفاده فراگیر از همه ظرفیتهای نیروهای ،مؤمن بانشاط توانمند جوان و خوشنام حفظ آرامش و پرهیز از تنش و هرگونه سیاه نمایی

۵. رعایت احترام بسط فرهنگ خدمت گذاری عمومی به جامعه در تمامی اقدامات و برنامه های انتخاباتی

۶. بهره گیری از تمامی ظرفیتهای اجتماعی به ویژه فرهیختگان و نخبگان ملی و محلی برای جلب مشارکت آحاد مردم مراقبت از سوء استفادههای احتمالی و هرگونه موضوعی که دارای شائبه مخصوصاً در زمینه مالی باشد. سلامتی و دوام توفیقات جناب عالی و سایر همکاران محترم ستادی در آن استان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights