×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس جمهور باید بازوی ولایت باشد/ اصل نظام و کشور را در سخت ترین شرایط حفظ کنیم

حجت الاسلام احمد پناهیان در جمع جوانان در ستاد مردمی جهاد تبیین ، مبلغین و طلاب حامی دکتر قالیباف در قم اظهار داشت: اگر گفته شد که بازوی ولایت هستیم در این جا مساله حساس می شود یعنی اصلی ترین مساله ای که جا بیفتد این است که آقایی که می خواهد رئیس جمهور شود عمیقا تا چه میزان مبانی و اصول و اساس مدیریت و حاکمیت امام جامعه را باور دارد.

وی بیان کرد: التزام عملی طبق تاکید قانون اساسی است، اما ما باید به چیز بالاتری از قانون اساسی فکر کنیم و آن ایمان است، در دورانی فلان رئیس کشور بود می گفت من فرزند ولی فقیه هستم در حالی که این گونه نیست بنا نیست در این جایگاه فرزندی کنید چرا که آحاد مردم جامعه فرزند ولایت فقیه هستند بلکه در این جایگاه باید سربازی کرد آیا سرباز هم هستی آقای فرزند؟ از این باید فرار کرد.

این سخنران مذهبی عنوان کرد:.در قم بحث مذاکره با آمریکایی را که احمدی نژاد طرح کرد در جلساتی که شنبه ها عصر در قم برای کارهای انقلابی مشابه اقداماتی در دهه هفتاد داشتیم قصه مذاکره با آمریکای دولت خاتمی پیش آمد همه پای کار آمدند تقریبا جمعیتی ده هزار نفره از مصلی تا حرم برای اعتراض داشتیم که این کارها چیست؟

وی تصریح کرد: همین مساله برای احمدی نژاد اتفاق افتاد تمامی اعضای جلسه برخی سکوت و برخی مخالفت کردند من در آن جلسه عرض کردم چه تفاوتی دارد مذاکره با آمریکایی که خاتمی بگوید با مذاکره ای که احمدی نژاد بگوید چه تفاوتی دارد وقتی رهبری می فرماید اصل عدم مذاکره با آمریکاست چه فرقی دارد آدم ما مذاکره کند یا آدم آنها که در حال حاضر می بینید یکی از بحث های محوری این نامزدها در رسانه قصه مذاکره با آمریکا شده است.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد:این ها گفتند نه اگر مذاکره با امریکا توسط آدم ما باشد چه اشکالی دارد ما مدیریت می کنیم وادادگی نداریم در حالی که آقا منطقی که برای مذاکره دارد این است که مذاکره یعنی معامله و ایشان از اساس مذاکره را می زند و آقا می فرماید من هم رئیس جمهور بودم و مذاکره یعنی معامله و یک چیزی باید بدهی و یک چیزی باید بگیری! همین حرفی که الان ظریف محکم می زند چون می‌داند این حرف از جای دقیقی در آمده است.

وی گفت: منتها مذاکره یعنی معامله و جمهوری اسلامی چه چیزی دارد که باید بدهد و آمریکا چه چیزی دارد که به ما بدهد و آیا اصلا ما می توانیم با دشمن معامله کنیم اینها عهد شکن هستند پس از اساس این مذاکره و معامله با آمریکا غلط است دوستان ما حاضر نشدند این را بپذیرند بعد که کمی فشار آوردیم که این غلط است گفتند نه مگر احمدی نژاد را نمی بینید شک دارید در ولایتمدار بودنش؟ احمدی نژاد وقتی می گوید مذاکره با حضرت آقا یعنی نظر آقا همین است استدالال آنها این بود احمدی نژاد ولایی است و هفته ای یک روز با آقا جلسه دارد و حتما کاری که می کند طبق نظر آقاست ولی ایمانی که باید به ولی داشته باشید احمدی نژاد نداشت.

این سخنران مذهبی افزود:یکی از این رویدادها انتخابات مجلس بود آن چه به نفع انقلاب است این بود و تراز گفتمانی ما را بالا می برد ما بنشینیم در مورد مساله جدی‌تری صحبت کنیم این دوره کاندیدای ما پذیرفته شد یا نشد هیچ اتفاقی نمی افتد بدتر از بنی صدر هم مگر داریم بدتر از خاتمی و روحانی مگر دارید این ها چه کردند چه شد مگر نظام کارش جمع شد؟

وی بیان کرد:ما آسیب دیدیم ولی نظام ضرر نکرد یک جوری منفعل برخورد نکنیم که اگر این اتفاق افتاد چه می شود نه اگر تیم رقیب هم رای آورد اتفاقی نمی افتد و ما زنده‌ایم حواس ما جمع است و مانند عقاب داریم مراقبت می کنیم و اگر کسی دست از پا خطا کند بالای سرش هستیم همان طور که در این ۴۰ سال تلاش کرده ایم هر کس اراده ای کند این یک اصل است و اینکه کسی که دارد کار می کند چقدر به امام نزدیک باشد و او باورهای امام و ولی را باور داشته باشد چون رئیس جمهور مملکت بنا نیست نماینده مردم باشد بناست بازوی ولایت باید باشد.

حجت الاسلام پناهیان عنوان کرد: مردم کمک می کنند به رهبر و به رهبر مشورت می‌دهند دقت کنید قبل از مناظره گفتگوی آقای پورمحمدی این قصه درونش بود ایشان حرفی را در رسانه عمومی زد گفت من از طرف هاشمی با صدام گفتگو کردم ولی نگفت بعد از پذیرش قطع نامه، چون قصه آن با قبل از پذیرش قطع نامه فرق می کند قبل از پذیرش قطع نامه آقای هاشمی در مستندی گفته بود که ما سه سال با صدام مکاتبه و مراوده داشتیم و دنبال این بودیم جنگ را تمام کنیم. یعنی از سال ۶۵ در قله درگیری‌ها اما این ها داشتند کار دیگری انجام می دادند این را رسما می گوید و ابایی هم ندارد.

اوایل که شهدای حرم جا نیفتاده بود شهدا را گمنام دفن می کردند جریان مقاومت زمان حاج قاسم شناخته شد و ما ابایی نداریم از متهم شدن،ما رشد می کنیم در سرزنش شنیدن و تا علیه ما دشمنی نکنند نمی دانیم مسیرمان را درست می رویم.

این سخنران مذهبی گفت: در دوران مجلس می گفتم مردم نمی دانند مجلس انقلابی چه کار کرد اگر کار تصویری میشد، قالیباف برای مجلس درست کار کرده و اگر رئیس جمهور شود جلوتر هستیم برنامه هفتم زیر نظر قالیباف است، می خواهیم جبهه مردمی راه بیندازیم.

وی افزود:ما دولت سایه نداریم، برخی می گفتند رئیسی دولت سایه داشته است چرا باید نقد کنند، البته یکی از محاسن آقای رئیسی این بود به سادگی زیر بار برنامه خیلی ها نمی رفت و روحیاتیش این بود چون قاضی جماعت به سختی می پذیرفت و حتما باید قانع شود، چون روحیه قضاوت داشت حتی وزیر کوتاهی می کرد خودش می آمد وسط میدان قرار می گرفت پس ما مفهومی به نام دولت سایه نداریم یکی از محاسن سردار قالیباف این است که در حال حاضر بین تئوری و عمل با برنامه هفتم جمع کرده است در برنامه هفتم خودشان بوده و نظارت کرده است.

این سخنران مذهبی تاکید کرد: هیچ کس معصوم نیست می گویند آیا ایراد نیست، ولی خوب ایرادها به حداقل می رسد نسبت به این که در جای دیگری برنامه‌ریزی شود و جماعت و تیم دیگری بخواهد عملیاتی کند عملا ممکن نیست و ولایت این طور تحقق پیدا نمی کند، اگر این مدل درستی بود خداوند می فرمود یک پیغمبر عملیاتی و یک پیغمبر فکری می دهم یک علی را بازو دیدم و علی دیگری را فکری در نظر بگیریم ولی خدا این کار را نکرد، فکر و عمل و ایمان را باید یک نفر اداره کند مفتخریم برای عزیزی کار می کنیم و گفتمان را جا بیندازیم حتی اگر رای نیاورد که این مبانی را منطبق عمل کند سخت پای این ها ایستاده است.

وی گفت:خبری که دیشب شنیدم خبر خوبی بود قبل از انتخابات ۹۲ رهبری فرمود کسانی که شعار مقاومت می دهند رای سدید می دهند با مقاوت همراه است رای سدید یعنی رای محکم؛ یک بار در جایی گفتند آن کسی که در مقابل دشمن با وجود فضای فعلی قد علم کند و بخواهد فضای کشور را در دست بگیرد باید باید رای محکمی داشته باشد در جای دیگری در ۱۴ خرداد آقا فرمودند مردم مسئولیت را به کسی بدهند که رای بالایی داشته باشد و این قوت رای بتواند او را پشتیبانی نماید این همان رای سدیدی است که آقا فرمودند یعنی رهبری می خواهند پیشگیری کنند از بحرانی که در سال ۹۲ منجر شد کشور ۸ سال دچار مشکل شود که به آن دچار نشویم.

حجت الاسلام پناهیان افزود: خبری دیشب شنیدم که حجت الاسلام طائب می فرمودند این آقایان انقلابی به توافق رسیدند و حتی ایشان تعبیر به قول را می داد که می فرمودند آقایان قول دادند به اتفاق در نهایت امر به یک نفر برسند و جبهه انقلاب یک رای محکمی داشته باشد امید است به این سمت پیش رویم اشکالی ندارد از حالا تا زمانی که آقایان تصمیم بگیرند و جبهه انقلاب به یک نفر برسند و واقعا هم آن یک نفر هر کسی که می خواهد باشد این ها به یک نفر برسند حتی اگر باب میل ما نباشد و بقیه به میدان بیایند و او را کمک کنند.

وی بیان کرد:وقتی رئیس جمهور جبهه انقلاب انتخاب شود بعد نوبت ماست، بنده از خاطر نمی برم دولت نهم را، وقتی احمدی نژاد با رای نسبتا قوی بالا آمد رهبری یک جمله ای را فرمودند که بسیار مهم بود ایشان بیان کردند حالا دیگر نوبت جوانان است دو کار انجام دهید اول سوال است و دوم مطالبه مهم است؛ هر کسی رئیس جمهور شود تازه پس از او کار ما شروع می شود و باید سوال و مطالبه کنیم و از رایی که دادیم مراقبت صورت بگیرد تا از مسیر صراط مستقیم نظام خارج نشویم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights