×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نصب و راه‌اندازی ۱۳ نیروگاه خورشیدی توسط شهرداری قم/۳۶۱۰۰۰ کیلووات ساعت برق به شبکه تزریق شد

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی اظهار داشت: این سازمان از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به خرید، نصب و راه‌اندازی تعداد ۱۲ واحد نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه اقدام کرده است.

وی مجموع ظرفیت این ۱۲ نیروگاه خورشیدی را ۱۰۱ کیلووات دانست و ادامه داد: همچنین ۲ نیروگاه آف گرید(مصرف داخلی) با ظرفیت مجموع ۴ کیلووات در سال‌های گذشته در سطح شهر اجرایی شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، طی این مدت بیش از ۳۶۱ هزار کیلووات ساعت برق خورشیدی تولید و به شبکه توزیع برق کشور تزریق‌شده است.

وی محل‌های متصل به شبکه این نیروگاه‌های خورشیدی را شهرداری مرکز، بوستان غدیر، بوستان علوی، بوستان فدک، بوستان شهریار، بوستان بصیرت، بوستان کودک، بوستان آذر، بوستان لاله، بوستان نیایش، بوستان معلم برشمرد و گفت: ۲ نیروگاه آف گرید(مصرف داخلی) برای شبکه به بی‌سیم شهرداری و شبکه روشنایی ساختمان سابق شورای شهر نصب و راه‌اندازی شده است.

جوادیان اضافه کرد: همچنین با همکاری این سازمان و با بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری، یک واحد نیروگاه خورشیدی ۳۰ کیلووات مازاد بر نیروگاه‌های این سازمان نصب و راه‌اندازی شده است که تولید برق آن مجزای از نیروگاه‌های ذکرشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights