نشست خبری برگزاری یازدهمین دوره اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : 30 بهمن 1401 - 12:06 بازدید : 339 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

به گزارش تسنیم، وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان دغدغه زندگی و معیشت مردم را دارد و کاری که از مجلس برمی‌آید اینکه از مسئولان بخواهیم و تاکید کنیم مردم ایران باید زندگی در شأن خود داشته باشند

وی افزود: مردم انتظار دارند که مجلس خبرگان رهبری در چارچوب وظایفش به تکلیف خود عمل کند و آنچه که مردم از مجلس خبرگان حق دارند مطالبه‌گری است و از آغاز تاکنون این مجلس به وظیفه مطالبه‌گری اش عمل کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با این گرانی‌ها فشار زندگی بر مردم بسیار سخت شده است و این سختی را تک تک اعضای مجلس خبرگان رهبری در وجود خود احساس می کنند و چه نماینده مردم باشیم و چه نباشیم با مردم هستیم، در متن مردم زندگی کرده و رنج مردم رنج ما است و در جایگاه خبرگان مطالبه‌گری کرده و ان‌شاالله مطالبه‌گری ما موثر خواهد بود.

دشمن به دنبال ایجاد خدشه میان مردم و نظام است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف شوم دشمن ادامه داد: دشمن به دنبال این است که رابطه مردم و نظام خدشه وارد شود و برای این موضوع برنامه ریزی کرده است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نقد آری ولی نقد منصفانه و خوبی ها را باید تکریم و مشکلات را با نگاه منصفانه مورد ارزیابی قرار داد، نباید با عینک بدبینی هرکاری که مسئولین انجام می دهند نادرست خواند

مردم از نظر معیشتی در رنج و فشار هستند‌

خاتمی با بیان اینکه مردم از نظر معیشت در رنج و فشار هستند، ادامه داد: مسئولین محترم باید با تلاش و کار جهادی بیشتر هرچه زودتر از رنج مردم بکاهند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری بیان کرد: امام راحل فرمود مجلس خبرگان تقویت رهبری است، مسئولیت های خبرگان این است که ستون خیمه انقلاب را کمک کند، عهدی که خبرگان در سال ۶۸ با مقام معظم رهبری بستند همچنان بر آن عهد است و تنها گزینه رهبری را شخص مقام معظم رهبری می داند و از خداوند طول عمر با عزت از این عزیز خواستاریم.

وی تصریح کرد: در عرصه خارجی سیاست نه شرقی نه غربی سیاست ماست، از اول انقلاب با دنیا براساس شعار قرآنی لا تظلمون ولا تظلمون عمل کردیم و نه ظلم کرده و نه مظلوم واقع می‌شویم و براین اساس با همه دنیا ارتباط داریم ولی با رژیم غاصب صهیونیستی و دولت آمریکا ارتباطی نخواهیم داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در اغتشاشات افزود: این موضوع نشان داد که آمریکا آدم نشده و قابلیت ارتباط را ندارد، دشمن اینگونه القا می‌کند که اگر در برابر آمریکا کوتاه بیاییم مشکلات برطرف می‌شود ولی این موضوع اشتباه است.

خاتمی گفت: ساماندهی کشور با ولایت فقیه است، کشور مسئول قضایی و اجرایی دارد و اینکه لبه تیز همه هجمه‌ها به ولایت باشد کار دشمن است، هیچ کسی را به خاطر انتقاد به نظام دستگیر نکردند ولی کسی که برانداز و تئوریسن براندازی باشد در همه جای دنیا دستگیر می شود، اینکه گفته می‌شود ایران اسلامی منزوی‌تر شده ‌القای بیگانگان است.

وی گفت: اینکه در مجلس خبرگان صحبتی با مقام معظم رهبری می شود بسیار منطقی است، مجلس خبرگان مجلس عقلای ملت است و منطقی صحبت می شود و منطقی پاسخ می گیرند، در نشست با دانشجویان به صراحت نقد کردند و مقام معظم رهبری شنیدند و هیچ کدام مورد تحقیر قرار نگرفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرکسی هر نقدی که به مقام معظم رهبری دارد می‌نویسد و به دفتر ایشان منعکس و اقدام و پاسخ لازم ارائه می‌شود.

آمریکا پول می‌دهد تا علیه ستون خیمه انقلاب شعارنویسی انجام شود

خاتمی گفت: آمریکا پول می دهد تا علیه ستون خیمه انقلاب شعار نویسی انجام شود، آمریکا می داند استقامت و سربلندی کشورمان با ولایت است و می خواهند ستون خیمه را بشکنند ولی نمی توانند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: عفو اخیر مقام معظم رهبری قابل توجه است، آن شخصی که زندان رفته اقدام بدی انجام داده بود ولی عفو گسترده رهبری شامل حالش شد و اصلاح طلبان و اصولگرایان نسبت به این موضوع آفرین گفتند.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات کرد پای نظام ایستاده است

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: راهپیمایی امسال در ده سال اخیر بی سابقه بوده است و این به صحنه آمدن بیعت با امام و شهیدان بود و مردم با شعارهای خود گفتند که با نظام هستند و پای این نظام ایستاده اند و با همه مشکلات و سختی هایی که دارند خود را از نظام جدا نمی کنند.

خاتمی با بیان اینکه رسانه ها باید قانون‌مدار باشند، گفت: رسانه های کشورمان باید ضمن قانون مداری به وظیفه خود عمل کنند و در این صورت هیچ مقامی به آنها اعتراض نخواهد کرد ولی اگر رسانه ای پایگاه دشمن شود نباید آن را آزاد گذاشت، رسانه های جمهوری اسلامی اگر درچارچوب نظام عمل کنند عزیز و محترم هستند ولی در اغتشاشات مشاهده کردیم برخی رسانه ها آتش بیار معرکه شدند.

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود.

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights