مردم برای رأی ریزی به عملکرد نگاه کنند نه شعار - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : 06 اسفند 1402 - 22:50 بازدید : 1248 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

کرم‌رضا پیریایی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ممکن است نامزدها برنامه‌ای برای انتخابات ارائه بدهند اما موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به مردم است.

 

عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: در انتخابات با شعارها مواجه می شویم که این شعارها را می‌توان به یک کتاب تبدیل کرد اما آن شعار نیازمند رویکرد عملیاتی است.

وی بیان کرد: باور در جامعه کم شده و نامزدها شعار می دهند، استعداد مسئولین و نخبگان در قم بسیار بالاست و اگر بتوانیم در آمایش سرزمینی به استعدادهای قم توجه شود فضا بهتر می شود.

 

🔹 پیریایی با اشاره به اقدامات عمرانی و پیشرفت شهر قم عنوان کرد: قم در دوره پیش از سال ۱۳۸۴ با پس از آن قابل مقایسه نیست و اقدامات بسیار خوبی در این شهر انجام شده است.

 

🔹 عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: نامزدها نباید در انتخابات پول پاشی انجام بدهند، موضوعی که باید توجه شود توجه به قانون است.

 

🔹 وی حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلب در جبهه جنوب و غرب حضور داشتم.

 

🔹 پیریایی عنوان کرد: “قانون گذاری و نظارت” دو موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه کنند و معیشت و اقتصاد و رفاه جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights