انتظار حمایت استانی، حلقه مفقوده شرکت های دانش بنیانی!!! - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : 25 آذر 1401 - 14:57 بازدید : 376 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

در حالی سوار خودروی در نظر گرفته شده برای بازدید از شرکت‌های دانش بنیان شهرک شکوهیه شدم که تصورم از این اردو بررسی وضعیت مطلوب شرکت‌ها با توجه به فرمایش حضرت آقا در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بود ولی وقتی از اتوبوس پیاده شدیم و وارد اولین کارخانه (تولید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی شدیم) انگار آوار یک بار سنگین روی دوشم افتاد و چشم‌هایی که به دنبال لنز دوربین سنگینی عدم توجه مسئولین استانی را به حمایت از تولید در قم، به التماس اقدام فوری برق می‌زد.

حمایت، حمایت، حمایت، حلقه مفقوده‌ای در تولید قم و کشور است که متأسفانه فقط شعارهای انتخاباتی و انتصابی اوایل خدمت مسئولین جلوه به آن داده وگرنه در عمل فقط وعده بوده و بس.

شرکت سلامت گستران پارت نیز شرکت دانش بنیان دیگری بود که این حلقه مفقوده را عامل کندی حرکت برنامه ریزی شده قوی خود می‌دانست و می‌گفت: اگر مسئولین حمایت کنند، ما ۲۰۰ نفر را به صورت مستقیم در این کارخانه استخدام و استفاده می‌کنیم.

یکباره به یاد فرمایش مقام معظم رهبری افتادم که در دیدار با اعضاء هیأت دولت مورخ ۱۴۰۰/۶/۸ فرمودند: یک مسئله‌ی دیگر، مسئله‌ی تولید است که آقایان هم اشاره کردید، بنده هم سالها است اشاره میکنم. عمده‌ترین سرفصل اقتصادی ما برای پیشرفت اقتصاد مسئله‌ی تولید است. یعنی حقیقتاً بهبود معیشت مردم، مسئله‌ی اشتغال، مسئله‌ی قدرت خرید، مسائل گوناگون دیگر اقتصادی، وابسته‌ی به تولید داخلی است که باید به آن خیلی اهمّیّت داد. واقعاً با هر چیزی که تولید را تضعیف میکند باید مقابله کنید. با هر چیزی که تولید داخلی را به زانو درمی‌آورد و شکست میدهد، باید با جدّیّت مقابله کرد؛ قاطعانه بایستی مبارزه کنید؛ چه در صنعت، چه در کشاورزی.

امیدوارم مسئولینی که توجه نمی‌کنند یا در خواب غفلت هستند پاسخی برای مردم و حضرت آقا داشته باشند …

 

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights