×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره مندی زلزله زدگان خوی از عواید بلیط فروشی مسابقات کشوری پرورش اندام در قم

 

مجید  تلخابی که روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح زوایای برگزاری این مسابقات در قم می‌پرداخت اظهار کرد: گرفتن میزبانی قهرمانی باشگاه های کشور از اولویت‌های مهم این هیات بود که با نهایی شدن آن‌ زمینه و فرصت لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های مغفول مانده قم در این رشته ورزشی را فراهم کرده است.

 

رییس هیأت پرورش اندام استان قم با بیان اینکه توجه به بعد اخلاقی و فرهنگی همزمان با تقویت بعد ورزشی مورد توجه است، تصریح کرد: ایستادن قم در راس پرورش اندام کشور، با استعداد و ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، قابل تحقق است که از جمله آن برای توسعه و تقویت ورزش بانوان، کلاس های آموزشی درجه یک با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر آن دوره های آموزشی و داوری برای مردان نیز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور طی روزهای ۱۹ لغایت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

 

رییس هیأت پرورش اندام قم مسابقات قم را جزو برترین رقابتهای چندسال اخیر یاد کرد و گفت: افزون بر ۷۰۰ ورزشکار بدنسازی در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و گیمز کلاسیک انتخابی تیم ملی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

تلخابی همچنین بیان داشت: هادی چوپان ورزشکار با اخلاق و متواضعی است و منعی برای خود جهت حضور در رویدادی ندارد ولی لازم است برای حضور این قهرمان مطرح و کم نظیر جهانی و حفظ شأن و جایگاه آن، مسوولان استانی پا پیش گذاشته و از وی دعوت بعمل آورند.

 

وی با تاکید بر ضرورت صدور مجوز قانونی برای باشگاه‌های بدنسازی، بیان کرد: هیات پرورش اندام هیچ ابزاری برای برخورد و نظارت با استفاده از داروهای نیروزا ندارند و علاوه بر این بسیاری از داروهایی که در این رشته از آنها بعنوان ممنوع ذکر می شود در داروخانه‌های سطح شهر بدون هیچ حساسیتی عرضه می شود در حالی که همچنان نوک پیکان در این خصوص به سمت هیات پرورش اندام است.

 

شایان ذکر است این رقابت‌ها در رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با عنوان جام استاد یزدان‌پناه از ۱۹ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس در شهرک پردیسان برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights