×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

مهدیه محمدخانی مدیر یکی از گروه های نمایشی جشنواره تئاتر بچه های مسجد در گفت وگو با خبرنگار قم گویا اظهار کرد: دو نمایش برای این جشنواره آماده شد که هر دو گروه از مرحله بازبینی به مرحله نهای راه یافتند.
وی افزود: نمایش «مادرجان سلام» به نویسندگی استاد داوود کیانیان و  نمایش «آرزو» با موضوع اهدای عضو آثاری بود که در این جشنواره به اجرا رسید.
این مربی گروه نمایشی بچه های مسجد بیان کرد: تفکیک خواهران و برادران برای آقایان حسن بیشتری دارد؛ چرا که دست آن ها در اجراها بسیار باز خواهد بود و عنوان بچه های مسجد کمی برای دختران محدودیت ایجاد می کند و در این زمینه در حق خانم ها مقداری اجحاف شده است؛ البته مزایایی هم دارد.
محمدخانی با اشاره به سوابق فعالیت های خود در بخش تئاتر مطرح کرد: من بیش از ۵ سال سابقه کار تئاتر دارم و بیش از سه سال است که در بخش کودکان و نوجوانان فعالیت دارم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که در این رویدادها رخ می دهد، استعدادیابی هایی است که در بین نوجوانان انجام می شود و این نوجوانان ممکن است در جاهای دیگر به اندازه مسجد دیده نشوند و امکان شرکت در کلاس های بیرون را نداشته باشند؛ اما اینجا زمینه برای رشد آن ها فراهم است.
تفکیک بخش بانوان از آقایان در جشنواره تئاتر بچه های مسجد کاری شایسته بود
زهرا بسی تبار مربی گروه نمایشی مسجد حضرت خدیجه(س) نیز گفت: سابقه فعالیت تئاتر مسجدی ما ۵ سال بوده و پیش از این یک بار در مسابقات سازمان تبلیغات شرکت کردیم که کار به قوت کنونی نبود و در این دوره کار ما بهتر و منظم تر است.
وی ادامه داد: دو اثر «زنان چهره تاریخ را تغییر می دهند» و «بیداری» را به این دوره از مسابقات آورده ایم که مورد اول را یک بار در سازمان تبلیغات و مسجد اجرا کرده بودیم.
مربی گروه نمایشی مسجد حضرت خدیجه(س) تاکید کرد: تفکیک شدن نمایش ها از نظر جنسیتی برای ما خوب بود و به دلیل نقش های مختص دختران، محدودیت در حضور آقایان داشتیم که این تفکیک برای کار ما مناسب بود.
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights