×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

لیلا ملایی در گفت وگو با خبرنگار قم گویا با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش تفکیک شده خواهران و برادران،اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در نوع خود یک رخداد جذاب است که درهمه شهرها بامحوریت مساجد در حال برگزاری است که در قم به صورت ویژه دو بخش خواهران و برادران  به صورت جداگانه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه یکی از جذابیت های تولید این آثار در مساجد است، بیان کرد: در مساجد بستر مناسبی برای انجام کار تئاتر و فعالیت های مسجدی به صورت همزمان ایجاد شده که امری شایسته و قابل تامل است.
داور بخش خواهران جشنواره تئاتر بچه های مسجد، سطح آثار رسیده به این جشنواره را برای شروع مطلوب دانست و بیان کرد: این گروه های نمایشی با تجربه کم نسبت به اجرای نمایش اقدام کرده اند که با گذشت زمان و کسب تجربه به همراه استمرار در کار می توانند بهتر و پخته تر شوند.
وی تفکیک گروه های نمایشی بچه های مسجد را کاری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر فرصت مناسبی پیش آمده تا بانوان مستعد در هنر نمایش شناسایی شوند.
ملایی همچنین از ویژگی های مثبت برگزاری این جشنواره به صورت مجزا را حضور گروه های سنی مختلف ذکرکرد و گفت: در کنار کودکان و نوجوانان افراد بزرگسال و متاهل نیز در کنار دختران جوان به هنرنمایی می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights