×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
۸ اسفند ماه کتابداران میهمان سالمندان می شوند

کارگروه ارائه خدمات کتابخانه ای به گروه های ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با حضور مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم؛ جلال بیطرفان، مدیر روابط عمومی و رسانه آسایشگاه انوار آفتاب؛ زهرا محمدی، مدیر داخلی آسایشگاه فاطمی و جمعی از مسئولین کتابخانه و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در این نشست گفت: از چند ماه گذشته ارتباط خوبی با آسایشگاه های سالمندان استان و اداره کل کتابخانه های عمومی شکل گرفته است که حاصل آن نیز برگزاری چند رویداد باشکوه همچون جشن پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و امیدواریم این همکاری به زودی در گام های بعدی خود یعنی ارائه خدمات فرانهادی به سالمندان دو آسایشگاه انوار آفتاب و فاطمی با همکاری کتابداران کتابخانه های عمومی هم جوار ادامه پیدا کند.

در این جلسه معین شد تا از ۸ اسفند ماه همزمان با روز بیماری های خاص، کتابداران در هفته اول هر ماه با حضور در این دو آسایشگاه خدمات کتابخانه ای همچون قصه گویی و بلندخوانی کتاب را به سالمندان ارائه کنند.

گفتنی است که ثبت نام رایگان ویژه کارکنان آسایشگاه و خانواده سالمندان، تولید کتاب های صوتی ویژه سالمندان و بررسی ایجاد کتابخانه عمومی و اهدای کتاب در این مراکز از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

سیده سلیله عمادی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights