×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سید محمدرضا میره ای معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، استقبال چشمگیر مردم و خیران از طرح اکرام ایتام و محسنین طی سال‌های اخیر را خاطرنشان و اظهار کرد: در سال‌های گذشته طرح‌هایی همچون «هر کارمند، یک حامی»، «هر حامی، یک حامی جدید»، «هر کلاس یک حامی» و «هر مشترک صندوق‌های صدقات خانگی، یک حامی» اجرا شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.
وی بابیان اینکه امسال پویش ایران مهربان با شعار «هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد» در حال اجرا است گفت: برای تحقق این شعار و جذب حداکثری حامیان برای ارتقاء سطح معیشت فرزندان اکرام و محسنین همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم سهمیه جذب حامیان امسال استان قم را ۱۶ هزار حامی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر در استان قم هزار و ۷۱۲ یتیم و سه هزار و ۱۲۴ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که در انتظار حمایت خیران و حامیان گرامی هستند.
وی در پایان از مردم نیکوکار و خیران استان قم که با کمک ۲۸ میلیارد تومانی خود در سال گذشته بر لبان فرزندان یتیم و محسنین لبخند نشاندند قدردانی کرد و گفت: امسال هم هرکسی که می‌خواهد در این کار خداپسندانه شرکت کند عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال کند.


Verified by MonsterInsights