×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اقدامات قرارگاه ۱۹ دی در سطح کشور مؤثر است

سید محمدتقی شاهچراغی روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، بیان داشت: در خصوص مسأله عفاف و حجاب هر نهاد و فردی بر اساس وظایف ذاتی خود باید پاسخگو باشند و در صورت کم‌کاری مورد بازخواست قرار بگیرد.
استاندار قم ادامه داد: در بخش آموزش‌وپرورش و مراکز آموزش عالی لازم است تا توجه بیشتری در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجابی توسط نهادهای مسئول انجام بگیرد.
وی اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان قم همکاری و تعامل خوبی مدیران وجود دارد و مردم نیز اطمینان داشته باشند که مسوولان جهت بهبود وضعیت این حوزه اهتمام دارند.
استاندار قم یادآور شد: در حوزه مسأله عفاف و حجاب مبنای تمام‌کارها مر قانون با همراهی و مشارکت مردم و دلسوزان است.
شاهچراغی اظهار داشت: با توجه به گستردگی تهاجمات دشمن در حوزه عفاف و حجاب، نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری توسط نهادها و دستگاه‌های متولی و دلسوز احساس می‌شود.
وی بیان کرد: اولویت و رویکرد مجموعه مدیریت استان در این حوزه، اقدامات ایجابی و ترویجی است اما این به معنای عدم برخورد سلبی با افراد هدف‌دار و معلوم‌الحال نیست.
استاندار قم با اشاره به اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم، اظهار داشت: فعالیت و اقدامات این قرارگاه در عرصه عفاف و حجاب و امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح استان کارگشا و در سطح کشور مؤثر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights