×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ابراهیم معتمدی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی مراکز تجاری مرکز شهر و پیشگیری از خطرات احتمالی بر اثر فرسودگی ساختمان و تأسیسات آن‌ها اظهار داشت: از لحاظ قانونی دستگاه‌های شهرداری، سازمان نظام‌مهندسی و راه و شهرسازی در این موضوع مسئولیت دارند و می‌بایست وظایف قانونی خود را انجام دهند.
وی با بیان اینکه این اماکن تجاری در هسته مرکزی شهر و محل مراجعه مردم و امرارمعاش کسبه بوده که نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی بین بخشی برای حل این مشکلات است، افزود: در حال پیگیری موضوع هستیم و در این خصوص شهرداری قم با شورای تأمین استان مکاتبه‌ای انجام داده و حتی موضوعات پدافند غیرعامل نیز طرح‌شده است که ضمانت اجرایی اخطارهای صادرشده در این موارد با خود کسبه، حاکمیت و دستگاه قضایی است.
معتمدی در ادامه گفت: بعد از حوادث اخیر پیش‌آمده در کشور معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور جلسات مشترکی با حضور وزرای کشور و راه و شهرسازی داشته که منجر به صدور بخشنامه‌ای سراسری شده است که تعیین تکلیف این ساختمان‌ها در کشور هرچه سریع‌تر انجام شود.
به گفته وی، در قم نیز اگر در مرحله اول همکاری هیئت‌مدیره مجتمع‌های تجاری صورت گیرد این کار می‌بایست با محوریت فرمانداری شهرستان و دستگاه‌های مشخص‌شده در قانون پیگیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights